събота, 1 януари 2022 г.

2021 –> 2022

 

Здравейте!

Честита Нова година!

 


2021г.

Обичам обобщенията, когато нещо приключи. А тази година ми даде много! Освен, че беше годината на Италия, бих я описала като изграждаща. Учих се и писах. Това е.

Изпитах различни емоции – и добри, и лоши. Рискувах, понякога и съм горда. Друг път мълчах – отново съм горда. Обичах, силно, както само аз си мога. Да даваш обич е най-важното в този живот.

Разделих се с разни хора, други дойдоха в живота ми. Благодарна съм! За всеки един урок, идея и сълза.

По-смела съм, спрямо края на 2020г. 

Per aspera ad astra!  

2022г.

Не си написах писмо до себе си. Влязох с усмивка в новото приключение и смятам да остане на лицето и в душата ми.

Искам да си гоня целите, да пиша още повече, когато идеята си заслужава. Да рискувам малко повече, понеже живота си тече и по-добре да разказвам история, вместо да се чудя какво би станало.

И да бъда щастлива в кожата си.

Пожелавам си, също и на вас – здраве и пътешествия!

Благодаря на семейството, приятелите ми и на Вас, които четете моя блог!

До скоро! ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар