сряда, 1 септември 2021 г.

Любов и пътешествия – три романа от издателство ЕРА

                 

             Здравейте! Септември започва, но мисля, че е  позволено да броим днешния ден като 32-ри август и да си останем на лятна тематика. През изминалия месец се бях запасила с няколко романтични-приключенски истории, издавани от издателство Ера, които прочетох на един дъх. В следващите редове ще ви пренеса из красиви, европейски кътчета и ще ви разкажа за силата на любовта.

Тюркоазени лъчи и ароматно вино от Софи Клеър, попадна в полезрението ми, поради две причини: Имаме герой, който се казва Люк и действието се развива във Франция.

Историята проследява Наташа, която има свой цветарски магазин и си живее добре, докато не пристига бившия и съпруг Люк, богаташ, който я моли за услуга. Баща му е болен и те трябва да се преструват на щастливо женени в следващите две седмици на семейната почивка на семейството му в Прованс. Заинтригувах ви, нали? Освен забавните моменти, тук имаме и сериозната страна, но не искам да издавам, но ще кажа че героите ни имат нещо по-съкровено, което ги свързва от пръстените. Рецептите за френски ястия в края на книгата са прекрасен бонус.

Оценката ми е 4.5/5 -, защото предвидих някои неща. Но ми хареса доста!

Соленият вкус на вятъра от Изабел Брум е втората, книга от авторката, която чета. И нямах търпение, защото Една година и един ден ми стана абсолютно любима!

Историята проследява Холи, която пристига на остров Закинтос, защото е наследила неочаквано къщата на починалата си леля, която не е виждала от дете. С помощта на привлекателния си съсед Ейдън тя разкрива тайните, останали в миналото, които са важни за цялото семейство.

Хареса ми драмата тук. Обичам да чета, когато има драма. Давам и 4/5 оценка, защото ми трябваше още малко.

Последната книга е отново на Брум и се казва Хиляди късчета дъга и ми хареса много, защото действието се развива на брега на езерото Комо в Италия, където съм ходила и се развива точно преди Коледа. Обичам зимните истории, а тази проследява Луси, която е медицинска сестра и най-сетне е срещнала любовта в лицето на Пит, който я обича и се държи като перфектният приятел и тя решава да го зарадва с екскурзия до Комо по празниците. Агата е другата ни героиня, която обожавам не по-малко от Люси. Тя се бори с миналото си, затова се мести в Италия, където става екскурзовод и се натъква на Марко, който е страшен чаровник и на всичкото отгоре и спасява живота. Обичам тази книга, наистина много, заради самите герои, които ги разбирам почти до един, заради това, че искат да излекуват раните си и да продължат. Момичетата са смели и чувствителни, които две качества според мен трябва да ги притежава всяка от нас.

Харесах обратите, атмосферата и развитието на действието – нямаше нищо излишно. Оценката ми е 5/5 и ви я препоръчвам!

Това бяха книгите, които четох в началото на август и ми доставиха голямо удоволствие! А вие какво прочетохте през този месец?

          Споделете ми и до скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар