вторник, 31 август 2021 г.

Veni, vidi, vici – планината & аз

 


Veni - Дойдох

Това уж беше лесната част. Бях взела решението. Ще отида на това пътуване. Ще си изкарам хубаво. И да, в крайна сметка стана така, но пътят не беше лесен. С раница на гърба и толкова много емоционален багаж, доста зор си беше. Успях да стигна целта.

Vidi - Видях

О, Стара планина е прекрасна! Величествена, страшна и си заслужава всяка крачка нагоре. Хижа Рай е най-уютна та хижа, която съм посещавала, а вр. Ботев е предизвикателство, чиито печат си струва, заради чистия въздух, конете, кравите и гледките.

Да гледаш в перспектива е различно. Всяко огледала дава различно отражение. И все пак, винаги твоите очи те срещат там.

Vici - Победих

Не и планината. Тя не може да бъде победена. Природата винаги е по-силна от човека. По-скоро покорих. С доста усилия и воля. И съм повече от доволна.

Победих на друг фронт. Където гореше огън, който не знаех колко още ще гори. Поплаках си, недостатъчно. Макар че, явно е било достатъчно. Защото тук, победих и продължих. И, чуй ме, горда съм, адски горда съм, сърце.

П.п. Благодаря за най-добрия съвет, който ми даде и на тези, които ме изслушаха. Обичам ви! ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар