вторник, 24 август 2021 г.

- за Норвегия и писането -


Здравейте! Как сте?

Днес ще си говорим за Норвегия и за писането. Страната със столица Осло, ми е мечтана дестинация от вече близо осем години, когато започнах да гледам ски скокове. Освен спортовете, Норвегия е родината на ските, красивите фиорди и китни градчета, с червени къщички, всъщност норвежците са много различни от нас – по на север, по студени и организирани.

Когато видях книгата на Ерик Дрегни Да изживееш норвежката мечта, веднага си я набелязах като заглавие, което искам да прочета. А, парадоксът е, че всъщност авторът заминава за Норвегия, по стипендианска програма, за да напише тази книга! Колко готино! Знаете ли, че в Щатите има норвежки градчета и общност? Е, аз си нямах идея. Още повече, че прадядото на писателя се е преселил в Америка и той има норвежка жилка. Та Ерик и Кати, която е бременна заминават на едногодишно приключение, за да разбият стериотипите за тази студена нация. И успяват. Защото норвежката система е една отлично подържана машина, а хората всъщност не са чак толкова затворени. Така де, винаги има снобари, навсякъде!

Изключително удоволствие ми достави прочита на тази книга, която издават издателство Ера. Хуморът, емоцията и вдъхновението на автора, ме подтикват да правя това, в което съм най-добра, а именно – да пиша. Така че, това ще е.

Ще пиша.

Няма коментари:

Публикуване на коментар