петък, 13 август 2021 г.

Любими цитати – "Дейзи Джоунс & The Six"


 Ревю на тази прекрасна история тук


Камила: Любовта и гордостта не са добра комбинация

 

Карън: Мъжете смятат, че заслужават награда, ако се държат с жените като с хора

 

Били: Не умеех да я лъжа. Не знам дали това е хубаво, или лошо. Хората мислят, че лъжата винаги е лоша, но… не знам. Понякога лъжата предпазва хората.

 

Дейзи: Винаги ми е било топло. Няма да стоя и да се потя само за да се чувстват мъжете по-комфортно. Не е моя работа да не ги възбуждам. Отговорността да не бъдат задници е тяхна.

 

Били: Не казвам, че не ми пукаше. Много ми пукаше. Казвам, че когато наистина обичаш някого, понякога нещата, от които има нужда този човек, може да те наранят, но за някои хора си струва да страдаш.

Аз бях наранил Камила. Бог ми е свидетел. Но да обичаш някого, не гарантира съвършенство, хубави моменти, смях и правене на любов Любовта е да прощаваш, търпение, вяра и от време на време е удар в корема. Затова е опасно да обичаш грешния човек, онзи, който не си заслужава. Трябва да бъдеш с някой,който заслужава вярата ти, а ти трябва да заслужаваш неговата. Свещено е.

 


Дейзи: Иска ми се някой да ми беше казал, че любовта не е мъчение. Защото аз си мислех, че любовта е нещо, което е създадено да те разкъсва надве, да те остави с разбито сърце и да ускорява пулса ти по най-лошия начин. Мислех, че любовта е бомби, сълзи и кръв. Не знаех, че трябва да те окрили, а не да те приземи. Мислех, че любовта е война. Не знаех, че трябва да… Не знаех, че тя всъщност е мир.

 

Камила: Без значение с кого избираш да вървиш по пътя, ще бъдеш наранен. Такава е природата на загрижеността за някой друг. Без значение кого обичаш, той ще ти разбие сърцето. Били Дън е разбивал сърцето ми много пъти. И знам, че аз също съм разбивала неговото. Но, като ги гледах онази нощ в Сатърдей Найт Лайв… това беше един от случаите, в които сърцето ми се пропука.

Но не спирах да избирам надеждата и вярата. Вярвах, че той си заслужава.

 

Дейзи: Хората казват, че е трудно да си далеч от хората, които обичаш, но на мен ми беше трудно да стоя точно до него.

 

Били: Някои хора са винаги себе си. И си мислиш, че това те подлудява, но когато човекът го няма, си мислиш точно за това нещо. Когато вече не е в живота ти.

 

Дейзи: Отрицанието е като старо одеало. Обожавах да се завивам с него и да спя.

 

Били: Текстът. Малкият жест. За един миг Дейзи ми напомни че не мога да се подхлъзна.

 

Дейзи: Влюбих се в точния човек, който също беше и грешния.

Няма коментари:

Публикуване на коментар