четвъртък, 19 август 2021 г.

-относно мерките и целия този цирк-

 

Здравейте! Как сте?

Отдавна не съм писала и не се оправдавам. Сега ще пиша по тема, която не исках да коментирам до този момент, но ще го направя, защото нещата малко излизат извън контрол.

Ковид пандемия. Като цяло никой не знае как да действа, защото сценариите от американските филми не важат в реалния живот. Често съм върл оптимист и даже си мислех, че цялото нещо ще продължи две седмици. Хахах. Ами, честито година и още все още същия цирк. Не се паникьосвам – знам, че вирус има. И да има болни, има и хора, които умират, но по дяволите това не е края на света. Ще оцелеем. Оцелели сме толкова векове, минавайки през още купища болести, войни и гадости.

И не можете да ме убедите, че се действа адекватно. То ние правителство не можем два поредни пъти да си изберем, явно има нещо сбъркано и там, както и на още доста нива.

Въпросът е, че ограничаваш хората, да работят, да си изхранват семействата и т.н. Аз ще преживея без дискотеки, но чакайте АЗ СЪМ ВАКСИНИРАНА. Знам. Знам, избор е. Но, когато изборът ти се превърне в животорешаващ? Ами не е избор.

А също така, не на последно – на 22 съм. Живее ми се! Не искам да уча онлайн, защото и без това системата е скапана, как да излизат умни хора, когато няма условния. Защото тази година си беше waste of time, дето няма да се върне.

А в България има страшно много можещи и мислещи, млади хора, пълни с идеи. Защо ли бягат?

Какво друго да кажа…, все още вярвам че това чудо ще премине. Както всяко нещо.

Това е.




Няма коментари:

Публикуване на коментар