събота, 18 септември 2021 г.

“Тост за непознатата Белгия” – Алек Льо Сюр // Ревю

           

             Здравейте! Как сте?

Днес с голям кеф ще ви разкажа за една книга, която не си взех от Алеята на книгата, защото просто беше свършила или я нямаше, но пък я прочетох от библиотеката и ми хареса много!

Обичам книгите за пътуване, защото на мен самата ми се приключенства, а насладата е двойна, когато съм посетила даденото място.

В случая става въпрос за Белгия, а там съм ходила, макар и като малка в Брюксел и Брюж. Книгата идва и с карта на страната, която е допълнителна екстра. Нашият разказвач описва различни места, събития и неща, като се опитва да представи тази малка страна и да покаже, всъщност колко е интересна! И успява!

Състезания с петли, Манекен Пис – Пикаещото момче, символ на цяла Белгия, Атомиумът, Европейският Съюз са само част от нещата. Ще посетим една от най-известните писти на Формула 1, ще опитаме от белгийския шоколад и бира, ще научим повече за Крал Леополд и Белгийско Конго, за Евровизия и още много. Алек Льо Сюр е прекрасен разказвач, който вмъква интересни факти, в своите, преживени истории, а също има и чудесно чувство за хумор. Историята е увлекателна, главите са свързани и след края на Тост за непознатата Белгия ще ви се прииска да си хванете следващия полет към бирената столица на света!

Адмирации за превода и цялостното изпълнение за издателство Ера

Няма коментари:

Публикуване на коментар