понеделник, 15 март 2021 г.

“Беззвезното море” – Ерин Моргънстърн // Ревю

 

Здравейте! Как сте?

Аз съм добре, имам да върша разни задачки днес, но преди да се захвана с тях искам да ви разкажа за една книга.

Книгите са магия, а тази е просто вълшебна! Преди години на Алеята на книгата във Варна набързо харесах книгата на Ерин МоргенстърнНощният цирк и я прочетох за няколко дни. Беше вълшебна и съжалявам, че я дадох на някого, който не ми я върна. Но любимите ми хора се погрижиха и ми я подариха за рождения ден. А след него, грабнах от библиотеката и Беззвезното море, за която ще си говорим днес.

Приятелка ми беше казала някои неща и имах изградени очаквания, които слава богу се оправдаха и, книгата ми хареса безкрайно много!

Стилът на писане на Ерин, включващ наситени с цветове, аромати и предмети светове, които в никакъв случай не са досадни. Преминаването от една история към друга и общата връзка, която те държи вниманието, защото, нещата които се случват, имат причина.

Закари Езра Роулинс е злато! Магистър, който не е убеден, че учи правилното нещо, син на гадателка, запознат от дете с разни ритуали и магии. Но, когато открива книга от неизвестен автор в библиотеката, в която е разказана срещата му с една врата в детството, за която знае само той, ами започва едно наистина голямо приключение.

Обичам символиката, която вкарва авторката, трите основни символа – пчела, меч и ключ. А също и сърце, корона и т.н. И цялата подреденост, йерархията в повествованието. Защото освен историята на Закари, следим още дузина истории, свързани във Времето. Различни светове, криещи се зад всяка Врата, стига да имаш смелостта да я отвориш!

Споменаването на името Дориан, също предизвика огромен интерес за мен. Защото знаете, че едноименният герой от книгите на Сара, ми е абсолютен любимец.

Та, какво ще намерите в Беззвезното море?

♥ изключително сладък главен герой, който реагира абсолютно както би реагирал всеки от нас, ако попадне в нов свят, за чието съществуване не е подозирал.

♥ препратки към различни книги, филми и вселени

♥ различни разкази, свързани в едно цяло, но прекрасни всеки поотделно

♥ бухали, зарчета и избори

♥ котки, много котки

♥ прекрасни отношения, LGBT също

♥ цитати, които ще искате да си напишете на стената

♥ герои -  интересни, забавни, многопластови

♥ Приключение, което ще препоръчвате на близки и далечни

Ерин Моргенстърн се нарежда до Виктория Шуаб, която ми е любимата авторка. Харесвам българската корица, изключително много и едва ли е изненада, че давам на книгата 5 звезди!

 

Като за финал мога да ви кажа, само едно нещо:


ПРОЧЕТЕТЕ Я!

 

Наистина си заслужава и е качествено фентъзи!
До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар