вторник, 2 март 2021 г.

Една колода карти и куп щастие! ^^ // Birthday appreciation post

 

Здравейте, как сте?

Аз съм добре и от няколко дни в главата си оформям този пост.

Вече съм на двадесет и две. Навърших ги преди седмица, а моят рожден ден винаги е голям празник, този път го празнувах на цели четири пъти – със семейството и с приятели, три партита.

Първо искам да благодаря на всички, близки, познати и приятели за хубавите и смислени пожелания, с които ме заредиха за цялата година! Оценявам го! ♥

Беше символично, защото на 21.02.2021г беше последният ми ден на двадесет и една. Прекарах го семейно, с много смях, обич и брауни със сладолед, което направих.

На самият ми рожден ден, го празнувах с групичката ми “деца”,както аз си ги наричам и с най-добрата ми приятелка Р., все хора, с които съм себе си и се смея до сълзи. Обичам общите ни спомени, запечатани в снимки и всички прегръдки, които ви дадох. Също играхме настолни игри, до късно и наистина си изкарах повече от прекрасно!

И за трите вечери правих почти еднакви торти, с разлика в крема и украсата. Това е първата, цветна и весела, като нас! ♥

Второто парти беше в петък и беше изцяло женско. Мечтаех за такова от доста време. Заложих на концепция сирена, сандвичи и суши.

Всички бяхме шик и наистина си паснаха момичетата, част стари приятелки, част момичета, които срещнах в университета, но всичките ми любими. След игри на асоциативен принцип, вино и приятни разговори си легнах много щастлива от хубавото изкарване и факта,че успях да се организирам 40 минути преди да ми дойдат гостите.

Торта номер две, има сърце, слънце и кактус и показва, това че всички сме сърцати, мили, слънчеви и уникални! ♥

Третото парти беше веднага след второто, в събота вечер. Беше това, за което се приготвях най-усърдно, може би и това, за което се притеснявах най-много. И уж държах нещата по контрол, но в един момент, гостите ми идваха, а аз не бях приготвила… ами почти нищо и беше хаос, който не владеех. През цялата вечер имах гръб и опора, приятел, без който нямаше да се справя – С., който и ми подари любимия ми подарък, тесте карти, лично написани за мен, с цитати от моя блог. Знам, че ще прочетеш това, мила моя, искам да ти кажа, че се радвам наистина много, че се познаваме и, че много си те обичам!

Но, понеже имам страхотни приятели, всички се включиха и започнахме купона, включващ авторски герои, викторина, Авалон и много щастие!

Тортата за това парти, според мен беше най-стилната от трите ми, като презентация.

А цялата вечер беше невероятна и наистина си обичам тези хора! ♥

Получих прекрасни подаръци, купчинка с книги, дрехи, които обичам, две красиви, настолни игри, глезотийки за мен и разбира се, картички, които ми пълнят душата и ще пазя!

Благодаря ви, за преживяванията, приятели мои!

Прегръщам ви! ♥

А за тортите използвах готови блатове, които можете да закупите от магазините за хранителни стоки, които сиропирах с компот, за кремовете смесвах различни видове шоколади с заквасена сметана, също добавих и банани, а за украсата – пурички и бонбони!

Лека вечер от мен и ви благодаря, че четете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар