понеделник, 29 март 2021 г.

“Месец под вишневия цвят” – Луси Дикинс // Ревю

 

Здравейте! Как сте?

Обичам понеделниците, защото са ми деня, в който нямам лекции и имам време да си свърша всичките неща или пък да си отпочина и подготвя за следващите дни.

Преди да затворят повечето неща, минах да си взема книжка с един ваучер, подарък за рождения ми ден. Месец по вишневия цвят от Луси Дикинс (изд. Ера) ме спечели с пъстрата си корица, от която лъха на пролет. Съответно оставих книгите, набелязани във вечния списък и спонтанно си я купих.

Историята ни запознава с Шарлот и годеникът и Мат. Те планират прекрасна английска сватба, всъщност мечтаната. Разказът върви от името на кандидат-булката, която е отраснала в голямо семейство, с още двама братя и две сестри. Макар и разпръснати из целия свят, те се държат заедно, свързват се редовно, съветват се и решават проблемите си заедно. Много ми харесва тази нишка в книгата.

– Гордея се с теб. Не позволявай на нищо да ти попречи да вземеш от живота каквото искаш.

А големият проблем е, че Мат предлага на Шарлот да си дадат почивка преди Големият ден… Непростимо! И сватбата бива отложена. Обаче представете си с нея вървят кетъринг, торта, цветя, украса … и меден месец. Защото Шарлот и Мат са си резервирали цял месец в Япония.

Това им е проблемът на споделените мечти. Да разбереш доколко си оплетен тях и каква част от тях изобщо не е твоя.

Можете да си представите какви емоции, носи цялата ситуация. Разбирам героинята отлично, защото самата аз съм супер емоционален човек. И съм толкова щастлива, че тя се взе в ръце и се впусна в непознатото и пое на това пътешествие, сама на хиляди километри от дома си!

Не съм чела много неща за Япония, но винаги си е имала своя чар. Толкова различни хора и култура. Толкова прекрасни кътчета, на територията на дузина острови.

Шарлот успява да открие себе си, своя път, изживявайки приключение, което е веднъж в живота!

А когато целият ти свят е на парчета, не ти остава друго, освен да го сглобяваш малко по малко ден след ден.

Впуснете се с нея, защото историята е увлекателна и всички имаме нужда от бягство далеч от действителността, било то и между кориците на книга. Впрочем, едно от най-любимите ми бягства!

Приятен ден, приятели-читатели!

До скоро!

2 коментара:

  1. Цитатът за споделените мечти е може би главното нещо от ревюто ти, което ме кара да си взема книгата при първа възможност! Преди време преживях нещо в тази връзка и темата, разгледана в различни романи, винаги ми представлява интерес.
    Благодаря ти за чудесното представяне! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз ти благодаря за оценката, Ев! Кхъм, мога д ати я пратя. 🤗❤️

      Изтриване