неделя, 21 февруари 2021 г.

21

 

21.02.2021г

За последно съм на двадесет и една.

Утре имам рожден ден и ми предстои ново приключение.

Какво научих през тази година?

Да държа хората, които обичам и да ги прегръщам много силно! Като тази звездичка от снимката. И още няколко като нея, които ме разсмиват и ме правят щастлива винаги, когато сме заедно. Обичам ви!

Емоционалността е супер сила. О, да! Дали ще бъдат прегръдките на нова година, признанията на чувства или просто сълзите, били те от радост или от тъга. Детокс. Необходимост.

Държиш хората, но понякога трябва да ги пуснеш. И да се отвориш за нови. През тази година се запознах се много прекрасници, с които пътувахме, играхме и се смяхме заедно. И ще продължим.

Няма нищо по-прекрасно от гласови съобщения, малко след като си се събудил. Вие си знаете, кои сте!

Спонтанните идеи, с любимите ми хора, също и планираните. И разговорите за всичко и за нищо. Усмивките! 

Пътуванията, две до любимата ми София. Писмата. И картичките. Обичам картички!

Писането е не само лекарство, ами направо лек. За душата. Обичам да пиша и през тази година написах не един и два разказа, с които се гордея. Благодаря и на всички, които ги прочетоха и на всички, които четете публикациите ми тук!

Обичам тази година, колкото и странна да беше, покрай пандемията и онлайн обучението. Любовта и обичта са тук и побеждават!

21, беше удоволствие!

Здравейте, 22!

Няма коментари:

Публикуване на коментар