вторник, 2 февруари 2021 г.

Hello, my dear unique february!

 


Ако един ден издам стихосбирка, ще има една част, озаглавена Неща, които написах, но никога не ти казах.

Когато снощи се събудих, имах смелост да ти напиша и кажа толкова много. Изисква се мъничко дързост, която в сънищата и представите имаме в запас. Липсваш ми. Това е простичката истина.

Бягаш и не мога да те стигна. Защо? Виновна (ли) съм…

Този пост е още за лявата ми слушалка, която не иска да работи. За градския транспорт, за дразнещите, груби хора.

За приятелите, които задават правилните въпроси и изчакват сама да стигна до отговорите. За усмивките!

За възможно най-искреното обичам те, сълзите и онази песен на Ели Голдинг, която ми е любима.

I need your love…

Доброто обикновено е това, което остава.

Fin!

П.п. Тази снимка ме накара да се замисля. Писането ме доведе до тук. Не искам да правя нещо друго.

Няма коментари:

Публикуване на коментар