сряда, 27 януари 2021 г.

Fate: The Winx Saga // Честно мнение, любими герои, +/–

 

Здравейте! Как сте?

Аз съм добре, най-сетне Зимата дойде!, което автоматично значи, че Варна е под масова паника и радост, заради малкото навалял сняг. Съответно днес си останах на топло вкъщи и имах достатъчно време, за да обмисля този пост.

Когато видях първите снимки на Fate: The Winx Saga, определено се разочаровах. Ще се върна десет години назад, когато съм гледала анимацията. Муза ми беше негласна любимка, малко неразбрана, като мен, емоционална, също и като Блум, която доста харесвах, заради лидерските и качества и готовността и винаги да помогне. Малко по-късно Флора ми беше най- на сърце.

Трейлърът ме изненада приятно и бях решила, че ще разглеждам продукцията, като нещо със същите корени, но все пак различно. Чех хората да казват, че е има тъмна нота, но бих казала, че си опира на стандартните клишета. Има доза свежест чрез образите на Муза и Тера, не Флора! Заради носталгията и все пак магията в тези шест епизода бих го оценила с 3 от 5 звезди. По-долу ще ви изкажа по-обстойно мнение за нещата, които ми харесаха и тези, които не ми.

        Ако питате дали си заслужава, ами аз скипвах някои сцени, но си мисля, че опита е по-скоро положителен.

Започвам със спойлерите и точките, които искам да обсъдя:

1. Героите

Тези, които харесвам – Муза, Тера, Рив, Беатрикс, Дейн

♦ Муза – абсолютна любимка ми е. С една приятелка, обсъждахме, че Муза би трябвало да е азиатка, но супер много си харесвам именно тази. Муза е емпат, т.е. усеща чуждите емоции. Което е изтощаващо, честно казано. Въпреки това, успява да дава съвети, точна и забавна е. Двамата със Сам, който е брат на Тера са много сладки.

♦ Тера – определено е много различна от Флора, по-скоро осъвършестван образ, който се бори с клишетата, неправдата, супер честна и бъбрива, като мен самата. Готова да помогне, но си знае цената. Образ за подражание!

♦ Рив – -ън, който тук се явява лошото момче и по-малкият брат на Скай. Ами, какво да кажем прекрасен образ е, умен, забавен, на който съм сигурна, че вие също симпатизирате.

♦ Беатрикс – добре, тя е интересна. Интерпретираща триксите, тя се справя отлично в това да бъде красивото цвете, което обаче е отровно. Добре изграден образ.

♦ Дейн – първокурсник при Специалистите, симпатяга до край.

Тези, които ме подразниха – Блум, Стела, Скай, Аиша

♦ Блум – добре, тя тотално се обсеби от това да търси, кои са родителите и. Беше готова да остави приятелките си, а да не говорим за това, сколко трудно контролираше силата си. Единак, не лидер, за съжаление.

♦ Стела – тук са разчупили образа и, пълна к*чка е. Разбрах мотивите и, накрая и имаше прогрес към груповия елемент, но определено не стана най-добра приятелка на Блум.

♦ Скай – при него не ми хареса, това че постоянно бягаше след Блум.

♦ Аиша – е, нея наистина ми се искаше да я обикна. В началот ми допадна, но после, ами просто не ми се вписа, особено. Почти доностник, който главно мрънка, ами беше ми скучна, макар че на няколко пъти доста помогна на Блум. Надявам се в следвания сезон да доразвият нейния образ.

 

2. Клишетата

Тези, които ми допаднаха – Любовният триъгълник, с LGBT елемент, и разместването на двойките – Муза и Рив

♦ Триъгълникът – Беатрикс, Рив и Дейн – много сладки и двете двойки с участието на Ривън. Би ми било интересно да видя Дейн и Рив в някоя животоспасяваща ситуация, помежду им, захапките им бяха много добри.

♦ Муза и Сам – определено щях с кеф да гледам двата характера на феята на съзнанието и на твърдоглавия специалист, но връзката и със Сам е толкова чиста. Онези сцени в последния епизод, толкова красиви.

♦ Флора и Дейн, бяха интересна хрумка, нямам търпение да видя накъде ще се развият нещата с това момче.

Такива, които не ми допаднаха – Синдром-Герой, Мама-ме-накара, ♦ ♦ Бързото развитие на финалната битка

♦ Щеше да е добре Блум да е повече лидер, вместо да мисли главно за себе си.

♦ Също това със Стела и Кралицата на Солария, това не оправдава гадното и поведение…

♦ Ами сериозно финалната битка, някакси твърде бързо се разви всичко. Ясно е, че нямаше толкова време, ама все пак, го попретупаха.

 


3. Саундтрак и ефекти

            Добре тук са само позитиви! Наистина добра работа с музикалното оформление. С магичният елемент също доста добре.

 

4. Техна

Голям проблем една от главните феи да липсва. Но това не е съвсем така, при положение, че Техна присъстваше под формата на мобилните телефони, с които си комуникираха, буквално всички. Като цяло по-скоро минус, защото го нямаше това да се търсят из горите и училището, просто си пращаха съобщения и се намираха. От тази гледна точка, мисля че Нетфликс са постъпили правилно да не включат героинята, просто нямаше да има какво да прави.

 

5. Финалът

Ами Голямото зло победи директорката на Алфея и зае мястото и. Наистина се надявам да не оставят този сериал така, защото определено ми е интересно да видя какво ще се случва занапред.

 

На вас хареса ли ви сериала? Коя е любимата ви фея? Какво ви подразни?

Ще се радвам да ми споделите в коментарите или на лично съобщение!

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар