неделя, 10 януари 2021 г.

Vibe-нах ли ти?

 

Здравейте! Как сте?

Аз съм добре, нямам търпение да си поговоря с любима приятелка, а утре започвам да уча за изпит номер 2. Първият мина успешно!

Това ще е хаотичен пост, с нахвърляни мисли от първите дни на 2021.

По долу ще видите текста на Happiness by Little Mix – една доста любима моя песен.

 


Dancing alone in the dark, shadows all over me

You messed with my heart too long, that was a big mistake

Ooh, yeah, big mistake

Ooh, yeah

 

Това начало. Много ми напомня на моето, когато бяхме посрещнали новата година. Танцувах и си мислех разни неща…

 

Got a smile on my face, love my reflection

In a better place, no longer stressing

Ooh, yeah

About you, yeah

And I swear I'm never gonna lose me again

Oh-oh-oh

 

Вчера водих разговор. Някои приятели определиха годината като изграждаща. Съгласна съм определено. Но като мечтател, първата дума, която ми идва за 2020 е интересна. По свой си начин.

 

I was searching for happiness

I was using you to fill up my loneliness

Realized from the moment I set you free

I found the love, I found the love in me (me)

 

Търсих, търсих.

Намирах. Намерих. Хора. Места. Моменти.

 

You can't rain on my happiness

Yeah, sometimes tears fall, I must confess

But now, I'm standing right where I'm meant to be

I found the love, I found the love in me

 

Абсолютно тази част. Горе. Може би ми светна чак снощи.

Усмивка.

Едва ли ще разбереш. (Или прочетеш). Важното е, че аз разбирам.

Не си заслужават сълзите.

Себе си или нищо.

 

И на мен ми харесват.

 

П.п. Нещо, което написах в нощта преди изпита:

 

~

 

Това е поема за моментите, в които си казваш, щастлив съм

За хората, с които си вайбваш, още с първата споделена усмивка

За тези, с които споделяш и гордо наричаш приятели

За нощта и града

И музиката в такситата, която ти отваря очите

Казваш си

Тук съм

и се усмихваш на пук

 

~

 

До скоро! Търсете си щастието. То започва първо с мир със себе си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар