вторник, 9 ноември 2021 г.

Giveaway + вдъхновение

 

Здравейте! Как сте?

Аз съм добре и днес искам да ви споделя за няколко неща.

Блогът ми вече си има своя фейсбук страница, която можете да откриете, като кликнете тук.

По този случай организирам и Раздаванка – един от вас ще спечели книжна кутия, за да участвате трябва да сте харесали страницата и да се запишете тук. Ще изтегя победителя във вторник – 16-ти Ноември. Имате време до тогава, до 15:30ч.




А сега нека ви разкажа за филм, които ме вдъхнови в последно време!

Cars 3



Последният филм за Макуин Светкавицата е поредния прекрасен филм на Pixar! Всъщност идеята, че най-бързата ни позната кола, остарява и започва да губи състезания и трябва да смени подхода, за да се конкурира със останалите ми е много позната. Защото в блогърското общество също съществува този проблем и трябва да сме доста креативни и да не губим мотивация и фокус, което понякога не е лесно. Но трябва да се започне отнякъде и това е добро начало!

Филмът е изпълнен с послания, валидни да всички възрасти и все пак създава усещането за уют и ме връща към детските ми спомени, когато гледах първата част на Колите!

До скоро! Очаквайте интересни статии и Blogmas през декември!

Няма коментари:

Публикуване на коментар