събота, 4 април 2020 г.

"УРОК ПО СЪДБА" - Част 4 // Draco Malfoy Fanfiction by Me


Здравейте! Как сте?
Аз съм добре тъкмо изгледах Хари Потър и Даровете на Смъртта част 1 за трети път. Искам да отбележа няколко неща, които ми направиха впечатление и после ще продължа със следващата глава от моя фенфикшън. (Ако сте пропуснали, давам връзки към Част 1, 2 и 3).
·        Колебанието на Драко
·        Моментите между Рон и Хърмаяни
·        Хърмаяни, която заличи спомените за себе си от умовете на родителите си
·        Фред, който се грижи за Джордж
·        Хари и гробът на родителите му
·        Рон при писъците на Хърмаяни
·        ДОБИ



УРОК ПО СЪДБА


Глава 4



 (Art from here)



- Ти какво правиш тук? – момичето се обърна и ме погледна уплашено. Браво, Драко имаш подход към жените.
Тя се изправи, като изтупа коленете си. Имаше обикновена кестенява каса, подстригана на черта, обикновени кафяви очи и шал на Хафълпаф.
- Чета – отговори ми. Беше с половин глава по-ниска от мен, но сякаш ме пробождаше с поглед.
- Какво четеш? – попитах я аз.
Момичето вдигна учебник по пророкуване. Приближих се крачка към нея, за да видя за кой курс е, понеже беше доста прашасал. Тя се дръпна две назад.
- Добре, ами… - не исках да я плаша, тя поне си говореше с мен, макар че май аз и бях навлязъл в личното пространство. – Може ли да седна? – вдигнах въпросително вежди.
- Заповядай – тя се настани на пода и отново се зае с книгата.
- Как си? – седнах до нея, като се постарах да не скъсявам дистанцията помежду ни.
- Прекрасно, а ти?
- Доста добре, пропускам двоен час по ЗСЧИ.
- Логично – тя кима към униформата ми.
- Ами ти? Как е в Хафълпаф?
- Обичайното, никой не ме забелязва – О, как и на мен ми се искаше същото. Вместо всеки да ми хвърля поглед.
- Понякога си има предимствата – усмихнах и се. – Коя година си?
Тя се замисли малко повече от колкото е нормално, но всеки е странен по свой си начин, вече се бях убедил в това. – Предпоследната, а ти?
- Последна ми е – значи е била петокурсничка, когато се развиха събитията с Дъмбълдор. Защо ли се беше върнала? Дали е участвала в Съпротивата срещу Черният Лорд? Защо си говори изобщо с мен? Тези въпроси се въртяха в главата ми, но тя прекъсна мислите ми.
- Как се казваш? – сериозно ли ме питаше? Тук трябваше да има уловка.
- Драко, а ти?
Очите и се задържаха продължително върху мен, сякаш ме преценяваше.
- Либа – накрая каза тя. Странно име, не бях го чувал и сигурно нямаше да го запомня, стига това да не беше единственият човек, който разговаряше с мен от седмици. – Мисля, че трябва да се връщаш в час – допълни, и се подпря на стената, продължавайки да чете учебника си. Изправих се на крака.
- Беше ми приятно – промълвих – Ще се виждаме.
Излязох от коридорчето и видях, че стълбището отново се мести. Е, беше време за поредният скучен час, в който щях да чувам късчета отвора по свой адрес. Едва, когато се оказах на втория етаж, се сетих, че изобщо не знаех, как да се върна отново до онзи коридор.

Няма коментари:

Публикуване на коментар