неделя, 30 май 2021 г.

Хайде на палатки!

 

Здравейте, приятели! Днес ще ви разкажа за удоволствието от това да отидеш на палатка!

Аз бях ходила точно веднъж, преди две години. Беше на рожден ден, за първи път видях истинско звездно небе и наистина беше хубаво. Но този път е малко по-различно.

Първо   еуфорията от идеята. После следва организацията. Добре е да има някой, който да води нещата. Аз съм човек, който обича да организира, но в този случай бях и този с най-малък опит. Та, много благодаря на Е. и Е., които се наеха с тази нелека задача.

След изясняване на бройката хора идва и тактичната напомнямка на времето, което се опитва да го играе лятно, ама понякога не му се получава. И след дъжда, който се беше излял предния ден, все пак успяхме без да умрем от студ. Даже напротив.

Втора част – пазар. Ами добре е да си имате списък, дори и само в главата, за да не се озовете в частта на магазина, където е пълно с вредна храна. XD  Нашият проблем се оказаха вилиците за еднократна употреба и ни се наложи да минем през три магазина, докато намерим.

Настаняване. Ами да ви кажа аз палатка не бях разпъвала.Оказа се лесна работа, нали, стига да има двама човека, които да ми обяснят как става работата. Оттам нататък се справях. По-горните места близо до паркинга, бяха заети от други къмпинкуващи, та ние се настанихме на полянка на един баир разстояние от плажа и все пак в гората, но с прекрасна панорама към морето. И логично – направихме (първата) баня и определено си заслужаваte! После, дойде частта с паленето на огъня, подготвянето на скарата и храната за вечерята. Всеки се включи с нещо и сготвихме супер вкусна храна – готвеното на огън си е друго!

Вечерта продължи с не любимата ми игра на истина и предизвикателство, донякъде забавна.

В един момент емоциите при мен си казаха думата и съм благодарна, че имам приятели, които ме познават и ме усещат в тези моменти.

Моята вечер завърши в спалния чувал, в палатката, под разговорите на останалите, някои от които останаха до сутринта.

Утрото, започна с море, воден пистолет и настолни игри. Прекрасно!

Наложи се да се прибера от това малко бягство по-рано, отколкото ми се искаше, но си изкарах чудесно и благодаря на компанията!

До скоро и един съвет от мен – отидете на палатка! ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар