понеделник, 24 май 2021 г.

Книжна магия и боровинкови залези!

 

Здравейте! Честит празник и ден на българската азбука, просвета и култура и на славянската книжовност!

Преди във Варна имахме манифистация, всяко училище минаваше по централните улици, но откакто има пандемия, за втора поредна година това липсва. Но със семейството ми имаме традиция да се разходим на празника и да си вземем по книжка. На снимката можете да видите моите – вляво, тези от намалението на издателство Сиела, което ще го има и утре и вдясно, моята избраница, за която четох интересни отзиви и нямам търпение да я прочета!

Иначе, искам да ви поговоря малко и за Коледа под боровинковия залез, която си взех от библиотеката, на която съм редовен посетител. Любимо място! ♥

Тази книга исках да си я взема по Коледа, но беше изчерпана. Прочетох я и бих и дала 3 от 5 звезди. Историята беше точно коледна, сладурска, наситена с миловидни описания и от онези любовни истории, в които героите са преопределени един за друг.


– Сериозно. Не бива да живееш в разкаяние. Довери ми се скъпа, достатъчно стара и помъдряла съм, за да знам колко е зле постоянно да се вглеждаш назад с мисълта какво е трябвало да направиш. Сгрешила си, но сега можеш да поправиш грешката. Не допускай след години да се питаш защо не си се възползвала от шанса да си щастлива.


Имаше известна доза драма, не прекалена. Но все пак, ми беше ясно как ще се развие историята.  Може би именно тази доза предвидимост ми хареса, защото имаше красиви моменти и ми докара усмивка и настроение. Може би щеше да ми въздейсава още повече, ако я бях прочела в зимния сезон.

Иначе, корицата е абсолютно бижу! Фиделия Косева е магьосница!

Животът е кратък и ценен, а светът е красиво място, пълно с удивителни неща.

Та, приятели – четете, пишете и бъдете щастливи!

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар