сряда, 25 ноември 2020 г.

Ups & Downs :):

 

Здравейте, как сте?

От няколко седмици ми се искаше да ви разкажа малко повече за уикендите ми, както направи това прекрасно момиче. Не успявах да се организирам, а нещата си се случваха едно след друго. Къде приятни, къде не чак толкова. Нормално за ноември. Хубавото е, че декември наближава и нямам търпение! Блогмас също ще има!

Няколко Ups в последно време:

·        Рожденият ден, на който бях гост. Забавлявах се много и мога да нарека тези хора, много скъпи за мен!

·        Следващите три дни със Студентски живот – настолни игри,  дълги разговори и казуси.

·        Гласовите, ежедневно и цялата енергия, които ми дават! (Grasias!)

·        Предколедното посещение в Коста. Любим горещ шоколад и още усмивки.

·        Коледни планове и разходки сред природата с любимите хора.

·        Дълъг разговор по телефона, донесъл ми и малко тъга.

Разбира се имах и моменти, не толкова щастливи, следват няколко Downs:

·        Разговор, неосъществен от неделя, и все пак, очаквам хубавите изненади.

·        Новите мерки – още не съм се находила на кафета и на мол…

·        Отпадането на Любо от Игри на Волята. Ами любимият ми участник си беше, какво да кажа, разочарована съм, но поне си тръгна с усмивка. Така че, винаги идва ден след нощта.

·        Разни караници, които не са полезни за никого…

Както и да е, в заключение ще кажа, че една курсова работа е на път да стане готова, едни писма са почти изпратени и едни спагети ще бъдат сготвени утре.

Това е за сега!

Не спирайте да вярвате! По Коледа стават чудеса, а тя е близо!

До скоро!

Благодаря, че ме четете!



Няма коментари:

Публикуване на коментар