петък, 13 ноември 2020 г.

Dash & Lily // Ревю * ...за коледната магия и силата да обичаме! *


Здравейте! Как сте?

Аз съм добре, пуснала съм си новия албум на Little Mix и съм тук, за да ви разкажа за новия ми любим сериал! Както ми е тръгнало и с Нетфликс се разбираме толкова добре, ще бъде прекрасна зима!

А Dash & Lily  е точно сериал, който да гледате, подготвяйки се за предстоящите празници, в случай, че не можете да се въздържите и да си го оставите за последните дни преди Коледа!

Действието се развива в Ню Йорк в навечерието на най-светлите празници. Главните ни герои са с противоположни характери, но са умни и забавни и се оказва, че ще имат различно прекарване спрямо празничната рутина.

Лили е супер креативна личност, сама шие дрехите си, позитивна е и вярва в приказките за любовта от пръв поглед. По идея на брат и Лангстон, който има изключително сладка връзка с Бени, създава игра, под формата на дневник с предизвикателства, който оставя в любимата си книжарница.

Даш не харесва цялата еуфория, около Коледа и е взел нещата в свои ръце, да прекара празниците далеч от разведените си родители, като всеки от тях си мисли, че той е с него. А какво по-добро място от апартамента на баща му, който е на ски в Алпите. Плановете му, обаче се преобръщат, когато намира червена тетрадка с надпис Do You Dare? на корицата. Той е заинтригуван и решава да играе в играта на мистичното момиче.

Следва седмица изпълнена с приключения, в които двамата сладури излизат от комфортните си зони, защото трябва да изпълниш предизвикателството оставено от другия, преди да предадеш тетрадката на свръзка, който ще я даде обратно с новото предизвикателство. И най-вече беше красиво, защото и двамата споделяха с напълно непознат човек, най-добрите и най-лошите си спомени и парченца от душите си. И си пасваха все повече!

Харесвам цялата атмосфера, представете си книжарница, Коледа, Ню Йорк, също и сладки, сняг, всичко това на фона на коледни песни! Пир за душата!

Ще ви издам една тайна, героите всъщност се срещнаха още в началото, но разбира се тогава не бяха готови! С помощта на верни приятели, като Бумър най-добрият приятел на Даш, който помагаше и на двамата и членове на семействата, като Госпожа Е. Басил, пралелята на Лили, тетрадката се предава и магията се случваше!

А както знаем по Коледа стават чудеса, така че не бива дори за миг да си помисляме, да спираме да вярваме в доброто! Празниците са на прага ни, както и краят на тази безкрайно променлива година, която въпреки това почти измина!

Препоръчвам ви Даш и Лили, защото, освен настроение, сгрява сърцето!

П.п. Сериалът е правен по книга, която нямам търпение да прочета!


До скоро!

2 коментара:

  1. Резюмираш и моето мнение! Прекрасен коледен сериал с щипка комедия, много приключения, който със сигурност би ми послужил като мотивация да изляза от собствената си зона на комфорт и да направя всикчи онези неща, от които винаги съм страняла от страх, че някой-си-там ще ме помисли за странна или ще ми се присмее!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Давай, момиче! Сега или никога! Животът не чака! ❤️❤️❤️

      Изтриване