събота, 16 април 2022 г.

“Пустинно цвете” – за куража на едно момиче от Сомалия

 

Здравейте! Днес ще ви разкажа за една книга, която грабнах на Летище София, защото ми предстоеше пътуване и нямах нищо за четене. Изборът ми беше между розови романи и трилъри и Пустинно цвете, определено привлече вниманието ми.

Историята на сомалийско момиче, което бяга от номадския си начин на живот и семейството си, минава през много трудности, после лицето и се появява на кориците на най-известните списания, а днес защитава правата на жените към ООН.

Романът, абсолютно истински има тежка тематика. Нещата, които преживява Уерис, са непонятни за нас, но в Африка ритуали, като този, на който е подложена като дете се случват и до днес.

Книгата ме разтърси и ме накара да си помисля, каква късметлийка съм, че съм родена в България. Въпреки всичко.

Но Пустинно цветее книга за смелостта, за това да не се предаваш и да се бориш за мечтите си! Да вървиш и един ден да пристигнеш, където трябва да бъдеш.

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар