четвъртък, 7 април 2022 г.

Being Grateful

 

Здравейте! Как сте?

3 години след като Ева написа този пост, който днес си прочетох сe замислих за нещата, за които съм благодарна. Защото, наистина, доста неща имам напоследък за вършене – последна година в университета, връзки, търсене, намиране и т.н.

А имам цял списък, с неща и най-вече хора, които съм толкова щастлива, че ги имам в живота си!

·        Семейството ми!

·        Приятелите ми, които ми дават толкова много любов и подкрепа, винаги!

·        Момичето и момчето, които създадоха настолна игра, специално за мен!

·        Ти, който си абсолютно специален

·        Гласовите съобщения, всяка седмица

·        Колежките от университета, с които не се виждаме често се подкрепяме

·        Писмата

·        Историите

·        Хората, готови за приключения и вино

·        Италия с теб

·        Пържено пиле и пюре

·        Музика и език

·        Вдъхновение посред нощ, идеи за фенфикшън

·        Споделени мисли и идеи

·        Нов балсам за коса

·        Хубави книги

·        Усмивки и прегръдки

 


До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар