вторник, 8 септември 2020 г.

"След" // Филмово ревю

Здравейте! Как сте?

Аз съм добре и в този септемврийски ден ще ви разкажа за филма След, който изгледах снощи и ми хареса страшно много.

Направен по световно известния роман, адаптация на фенфикшъна със същото име. Анна Тод ни разказва историята на Теса и Хари Стайлс, за която знам че преминава през много възходи и падения, караници, сдобрявания и нездравословната връзка с лошото момче. Но аз ще се фокусирам единствено върху филма, защото не съм запозната с фика и книгите толкова добре, а там историята е представена по малко по-различен начин.

Оставям да видите и ревюто на Ева, от което се информирах повече по темата и ще ви разкажа моите впечатления.

Започваме с героите. Първо имената са сменени, разбира се, все пак едва ли бившите членове на One Direction позволили да излезе роман или филм и да ги описват в кофти светлина. Така че Хари Стайлс се превръща в Хардин Скот, а в ролята му влиза Hero Fiennes Tiffin, (в който се влюбвам моментално). Той е лошото момче, в което Теса се влюбва, но според мен тук клишето е избегнато и Хардин не е представен в толкова лоша светлина, разбираме изключваме финала, където нкои неща излизат наяве, но не искам да спойлвам.

Josephine Langford според мен е перфектна за ролята на 18 годишната Теса Янг, която заминава да учи в колеж. Израснала само с майка си, винаги перфекната дъщеря, с добри оценки и отношение, и имаща дългогодишен приятел Ноа (Dylan Arnold). Теса е мила, отговорна и умна. Смятам че се справя успешно в ситуациите, в които попада. Реагира емоционално, също като мен и много харесвам именно тази чувствителност. Въпреки това е решителна, когато трябва и стои зад мнението си.

Khadijha Red Thunder пък играе съквартирантката на Теса, Стеф, която заедно с Тристан (Pia Mia) са една много красива и сладка двойка. Зед, който трябва да е Зейн Малик в оригинал също е винаги в пламъците и драмата.

Моли (Inanna Sarkis) трябва да е гадната кучка в тази история, обаче според мен по-скоро не и се получава. Тя има ключова роля във финала, но според мен повече помага на Теса да осъзнае истината.

Ландън (Shane Paul McGhie) е доведеният брат на Хардин, а също и става най-добрият приятел на Теса. Според мен двамата изграждат силна връзка и приятелството им е прекрасно.

Нека да преминем към историята: Теса Янг отива да учи в колеж, където малко по малко започва да се влюбва в Хардин. Той се опитва да и разкрие своя свят, но когато две звезди се сблъскат се получава супернова.

Харесвам цялостната визия на филма, кадрите и монтажа са много красиви. Самите сцени, дневните пълни с цветове, а нощните на светлината на неоновите лампи или на огъня. Сцената смедузите ми е любима, също и тази в библиотеката.

Музиката е много точно подбрана. Soundtrack-ът е прекрасен и бих го слушала в ежедневието си, (а аз рядко тегля песни от филми, а да не говорим за цялостния набор от песни), но тези наистина ми допадат.

Според мен историята можеше да завърши и тук, но се радвам че вече в кината е излязъл вторият филм по поредицата – След Сблъсъка.

Като  филм ми хареса изключително много, имаше достатъчно драма, за да е интересно и не беше блудкав, което е важно. Даже изобилства с прекрасни малки моменти и детайли, които обожавам.

Ако искате да разпуснете и не ви се гледа Лигата на Нациите, пуснете си After.

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар