понеделник, 31 август 2020 г.

“Пречистваща истина” – К. А. Тъкър // Ревю

             Здравейте! Как сте?

Аз съм добре и в последният ден на август искам да ви разкажа за една моя импулсивна покупка, която изгълтах за три дни и ми хареса доста! Така че темата е ясна, а книгата е Пречистваща истина от К. А. Тъкър.

Защо я избрах?

Ҩ имената на главите герои – обичам хубавите истории, но се случва да не харесвам как се казват обичаните ми персонажи. Не и в този случай. Клара, име, с което бих нарекла дъщеря ми и Люк, само ще спомена Хемингс тук.

Ҩ резюмето на задната корица – определено ме грабна историята за млад мъж, чиито вуйчо е замесен в нелегален бизнес свързан с крадени коли и полицайка, която влиза в ролята на богата мацка, за да впечатли споменатото глезено хлапе.

Ҩ наличието на мъжка гледна точка – тук имаме попадение в десетката. Чела съм един роман от тези готините романтични, оставам ревюто, където историята се движеше и от гледната точка на момчето. А още по-големият плюс тук е и любимата ми Аз-форма.

Относно самата история: Клара Бертели се справя отлично в ролята на Рейн Мартинес, само дето започва да развива чувства към Люк Бун, който пък е готов да изчака, докато красавицата, в която се влюбва от пръв поглед е готова… А междувременно вуйчо му Ръст вдига завесата и започва малко по малко да му показва откъде наистина идва цялото им богатство.

Харесвам Люк, защото проявява разбиране и е честен и добър човек, въпреки възможностите, с които разполага. Клара, пък е страхотна в работата си, но все пак е и човек, така че подкрепям напълно решенията и.

Самата книга е интересна, действието се движи бързо, има някой друг пикантен момент, но интригата я има до края. И единствено част от финала, която по мое мнение, се разви твърде бързо бих я оценила цялостно с 4.5/5 звезди.

До скоро!

П.п. Всъщност книгата е част от поредица и се надявам да видя още книги от авторката, защото определено иска да узная още неща за някои от героите.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар