сряда, 26 август 2020 г.

Hobby Hubb - Те са млади, интересни, те... СМЕ НИЕ!

 

Здравейте! Как сте?

Аз съм адски щастлива да ви представя един проект, който обожавам!

Измина сигурно месец, (че и повече) от стартирането му и моя милост я налегна лятната летаргия и, ами обещала си бях и сега най-сетне ще ви разкажа за Hobby Hub!

Първо обаче искам да ви попитам, колко често ви се е случвало да вършите нещо и да го смятате за незначително?

Поне на мен доста често. Ами тук е грешката. За всяко хоби си има хора. А в един от най-сладурските сайтове можете да прочетете за тези креативни, млади хора, които творят и се развиват в различни области - през литература, музика, технологии и още много други. И да се вдъхновите!

А кое е най-готиното в проекта Hobby Hub?

Че героят си самият ти! 

Можете да се свържете с организаторите, единият, от които е истинско слънце, човек с остър ум, нови идеи и носещ добро настроение и имам честта да познавам лично!

Оставам линкове към техните профили, и съм сигурна, че с удоволствие ще ви направят "звезда", за да може да споделите своето хоби с останалия свят. Току виж сте намерили страхотни приятели!

Включете се или просто подкрепете като споделите някое от интервютата в Hobby Hub, защото е прекрасна инициатива, която си заслужава да се развива!

П.П. Можете да ми пишете, също мога да се включа в ролята на репортер! (А, моето интервю, можете да прочетете тук. Благодаря на Мария Кюри за него! ).

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар