понеделник, 3 август 2020 г.

"Магия от тръни" - Маргарет Роджърсън // Ревю

"Магия от тръни" беше чакана книга за мен. Откакто чух, че ще има герой с името Натаниел, знаех че искам да я прочета. -Той си ми е любимец от едни други книги свързани отново с призоваване, но на джинове. - Та, видях я в библиотеката и я метнах за вкъщи.



Нека да ви попитам колко често попадате на качествено фентъзи, събрано в една книга? Рядко? Не сте попадали? Аз съм към първата група. А доколкото разбрах тази книга на Маргарет Роджърсън е самичка. И честно казано се надявам. Обичам героите, но историята ми се струва завършена дотук. Елизабет е смела и честна, което много ми хареса в образа и. Натаниел, ох ами не припаднах при появата му, но се наслаждавах на сърказма му. Сайлъс, който всъщност е демон, е изключително интересен образ, който харесах от самото начало и наистина заобичах до края на книгата. Която си е наистина обемиста и, именно описанията ме позатрудниха, иначе ми хареса доста и бих я оценилa с максималните 5 звезди.

В "Магия от тръни" има обрати, магия, демони, щипка любов и много библиотеки!
Така че, книжни дракончета, това е новата Сара. Четете!
П.п. Поздравления на издателство Артемис Букс за силния старт и им пожелавам успех занапред! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар