неделя, 16 август 2020 г.

Tb: 7 Wonders // Лятото на двайсетте

 Здравейте! Как сте?

Днес водих разговор за първата ми работа. И за да бъда максимално честна и към себе си, не стражът, който ми даде безкрайно много опит и увереност беше стъпка първа. Именно трите дни в 7 Wonders, които изкарах като управител, услуга, която направих с огромно удоволствие. 

Не събрах сили или смелост, каквото и да е, за да ви разкажа колко обичам това място, не и в блога, не и на 100 процента. Но днес се връщам към хубавите спомени и успявам да се усмихна, защото признавам, изпитвах почти физическа болка, ако ми се налагаше да мина покрай кафето. Запознах се с прекрасни хора, които се превърнаха в част от ежедневието ми, (пре)открих един невероятен свят - този на настолните игри и се изградих като личност.

Защото през тези четири месеца бях безумно щастлива. Сега мога да съм единствено благодарна, че бях част от това приключение, което в последствие ме доведе до тук, където имам своя група, с която успях да споделя пламъка...

П. П. Вдъхновение черпих и от Ева

Няма коментари:

Публикуване на коментар