петък, 24 юли 2020 г.

Варна–София–Варна // Дневник юли


Здравейте! Как сте?

Аз съм добре, слушам новият албум на Тейлър Суифт и се влюбвам.
Днес ще ви разкажа как преминава моят юли месец, белязан от най-значимото нещо тази година пътуването ми до София за четири дни.
^^

След Джулай морнинг, който ми разби сърчицето, нещата се поуспокоиха и тръгнаха прекрасно. Направих торта за рождения ден на брат ми, празнувахме и този на тати. Последва поредната вечер за настолни игри, шапка и много смях… и дойде времето да заминем за София. Имах за компания един от най-любимите ми хора и си изкарахме невероятно.

Списък с неща, които обичам в столицата ни:

1.      Роднините и приятелите ми

2.      Малките, скрити кафета и заведения

3.      МЕТРОТО!

4.      Пъстротата на Витошка

5.      Да бъда турист там и да откривам нови места

6.      Книжарниците

7.      Алоеверата…

 

През ден първи: пътувахме, шест часа с маска, не е cool, но при наличието на приятел се издържа. Мечтаех за слънчогледи и видяхме цели поля. Бяха прекрасни! Хотелът ни беше на тихо място в центъра на града. Хапнахме в О!Шипка, което е абсолютно мое, (ново) любимо местенце! Ароматна и вкусна храна и алоевера, обожавам тази напитка! Последва разходка по Витошка, спирка в книжарница, късно кафе смути насред папрати и фенси масички. Последваха разговори и блажен сън.




През ден втори: Поспахме си и отидохме в Фабрика Дъга, адски слънчево местенце, където на корем хапнахме вкусотии, които ни върнаха в детството. После изпълнихме цел номер 1 на пътуването, а именно първите стъпки към едно още по-светло бъдеще (приятелката ми се записа да учи мечтаната специалност)!!! Разходихме се до автогарата, минахме през интересен квартал и пихме лимонади насред Лъвов мост (почти). Изпратих си детето и поех към Sephora, за да се видя с братовчедка ми. Поговорихме се и се запътихме към Confeti, където се срещнахме с любима моя сладурка. Поздрави, Лия! Бутилка вино, порция скариди и малко сладолед се прибрах в хотела. /Тук е момента да ви кажа за една не толкова розова страна на София – започналите протести, до които минах доста близо, купонът, който се вихреше под прозореца на стаята ми,(на който тайно ми се стеше да отида…)/ Както и да е, денят си го биваше!





През ден трети: Търсих си лак за нокти, тъй като един нокът ми се счупи. Видях се с Ева, която обожавам! Последва душ и блясък, защото дойде времето за абитуренската на Лори! Беше приказно! Стилно, забавно, танци, прегръдки и отдавна не се бях забавлявала така!
<3

 



През ден четвърти: Пътувах си обратно към Варна за бала на Маги. Бележка: рано сутрин на автогарата в София продават кроасани ала Била, за по 2лв. Ама, глад какво да се прави. Пътуването беше тежко, но успях да се класирам за следващата абитуренска – прекрасна! 


През следващите дни играх настолни игри с любими момичетта, бях на още един бал, видях се с най-добрата ми приятелка за малко и отново ме хвана меланхолията за пътешествие!


Как минава вашият юли?  Напишете ми!
До скоро!


Няма коментари:

Публикуване на коментар