петък, 17 юли 2020 г.

Любими чуждестранни ютюбъри\\^-^//


Здравейте! Как сте?

Аз съм добре и честно казано исках да пиша по друга тема, но пък защо да не ви покажа моите любими ютюбъри?^^

През годините съм вкусът ми се е променил, макар че да продължавам да следвам адски много хора. Тук ще видите любимите ми чуждестранни Youtube people, които следя и са ми любимци, да кажем през последната година.


Dion Yorkie and Sebb Argo 


Любима двойка, абсолютни сладури! Правят адски забавни пранкове и ОМГ имат видеа на испански, които обожавам (грасиас, Себ)! Не мога да пропусна и Georgia Yorkieмалката сестра на Дион, която допълва тези толкова чаровни и истински сладури.


BrentRivera

…и цялата тайфа, които си правят взаимни пранкове и внасят добро настроение!


SmileSquad
Маркиан, Кърт и Сам… сигурна съм, че сте попадали на видео на някой от тези прекрасници. Теми – всякакви. Смях – на корем! Настроение – повдигнато!


ItsJustNick
Nick Toteda
е сладурче. Ироничен, хубав, забавен. Прави доста готини слаймове, а с Антъни са прекрасни!

JoeSugg

Зоела беше моя любима ютюбърка доста дълго време. А брат и Джо ми беше кръш също толкова. През пранк войни заедно с любимото ми духче Caspar Lee, влогове из цял свят всички те си ми остават в сърцето!

 

Sara Beauty Corner – тази мацка може да направи от нищото – нещо. Креативна, слънчева и забавна. Това е Сара!

А кои са вашите любимци?

До скоро!




Няма коментари:

Публикуване на коментар