неделя, 3 май 2020 г.

Harry Potter Character Duels by James Trevino // Моят избор


Здравейте! Как сте?
Аз съм добре, реших да направя този турнир с героите от Хари Потър и тук в блога, иначе го направих снощи в Инстаграм. Създаден е от James Trevino, който прави невероятни, книжни снимки!
Ето и моите отговори, а след това ще прочетете и аргументацията ми.

Първи кръг


Ези

Хари vs Рон
Веднага започваме с нещо трудно. Харесвам Хари, той е смел, силен, честен и добър, но Рон, още от малка ми е любим герой. (Даже бях кръстила кучето ни на него.)

Луна vs Професор Макгонагъл
Харесвам учители като Макгонагъл – строги, но справедливи. Имах точно такава учителка по математика в гимназията, на която съм и благодарна за това, на което ме научи!
Луна е мечтателка. Умна и точна. Харесвам я изключително много, заради това, че не се отказва и, че е готова да помогне! Затова и печели тук.

Хърмаяни vs Професор Снейп
Хърмаяни, любимата ми бъбривка и умница! На място, с план в главата и готова за действие!
Снейп, определено е един страхотен герой. Колкото повече време минава, успявам да вникна по-дълбоко в персонажа му и да го заобичам.
Но все пак грифиндорката ми по на сърце в този дуел.

Албус Дъмбълдор vs Сириус Блек
Уважавам дълбоко директорът на Хогуъртс, но Сириус е прекрасен и заслужава напълно победата тук.


Тура

Фред vs Джордж
Близнаците с техните заразни шеги и весело настроение. Не могат да бъдатт делени! Обединявам ги и продължават напред – заедно!

Драко vs Невил
Малфой - типичното лошо момче, по което тайно си падаме повечето фенки на поредицата! (Даже написах история за него миналият месец, може да я видите тук).
Но, Невил – изключително смел, не би се предал, дори и да няма светлина в тунела – и успява да пребори Драко.

Волдемор vs Ъмбридж
Ох, доста неприятен дуел. И все пак май-ненавиждам професорката малко повече. (Не ме съдете, плс), тъй че Том Ридъл печели, но не мисля, че ще стигне далеч.

Доби vs Хагрид
Ооой, обожавам домашното духче, което обичаше Хари, толкова много…
Но Великанът ми е насърце, още от първата ми среща с него.
  

Втори кръг


Ези

Рон vs Луна
Това беше един от най-трудните ми избори, но има нещо в Луна, което ми е много лично и симпатично.

Хърмаяни vs Сириус
Съжалявам, знам че Блек даде живота си заради Хари, но пък Хърмаяни избра да изтрие спомените на родителите си за нея и това и печели дуела. Саможертвата….

Тура

Близнаците Уизли vs Невил
Просто ще избера Невил.

Лорд Волдемор vs Хагрид
Ако, Хагрид можеше щеше да плесне един на Волди. Точка.


Трети кръг


Ези

Хърмаяни vs Луна
Много трудно, обожавам и двете. И все пак първо исках да съм в Грифиндор.

Тура

Невил vs Хагрид
Ами Невил, защото израсна супер много като характер.


Четвърти кръг



ФИНАЛ

Хърмаянни vs Невил
Ами, честно казано, винаги съм искала да бъда част от Триото, но пък незнам дали бих се справила. Наистина харесвам и двамата, но все пак избирам мис Грейнджър, заради близостта ми с героинята.


Това беше, ако искате направете и вие това предизвикателство! Ще се радвам да видя резултати!

До скоро!

Credit Art 1 2

Няма коментари:

Публикуване на коментар