сряда, 20 май 2020 г.

Hell's Kitchen България - Сезон 3 // любимци ~



Здравейте! Как сте?
Днес ще ви говоря за последният сезон на Hells Kitchen Bulgaria и за моите фаворити този сезон.
Като човек завършил училище по готварство ми е интересно следя кулинарните предавания по родните телевизии. Предишните ми фаворити в миналите два сезона завоюваха сребърните медали – бях за Филип в сезон 1 и за Никола в сезон 2, (но се радвам на победата на Чилева).
Сегашният трети сезон не го хванах от началото и пропуснах доста пикантни моменти. Но не мога да се оплача че драма има! И слава богу, иначе се съсредетоточавам твърде много върху дреболии. И в този сезон имам двама фаворити, които успешно влязоха в Челната тройка!


Първият е Цветомир. Харесах го още в първия епизод, който хванах. Изпипва нещата, емоционален (като мен), добричък, учен, абе цвете. Имах инфарктен момент, когато си мислех, че ще изгори, заради едните омлети… и в крайна сметка, те бяха препъни камъка. Въпреки това той има страшен талант и понякога е по-добре бавничко да си свършиш работата.


Реджеп е вторият ми любимец, който първоначано НЕ ХАРЕСАХ. Иронията е на лице, но след дуела му с Цецо, където едва не ревнах, защото не исках никой от тях да си ходи, го заобичах. Реджи е прекрасен – сръчен, галантен, темпераментен (като мен), изпълнителен – пак си приличаме и просто класен играч.


На финалът утре ще се изправи срещу Атанас, който ми е симпатичен също, така че няма да съм разочарована, който и да грабне победата. Наско е спокоен и честен. И си върши работата перфекно и е готов да се притече на помощ.
Очаква ни страхотен дуел утре в финала на сезон 3 – 21.05.2020 21ч по Нова.
А кой е вашият фаворит?

До скоро!

П.П. Снимките са взети от страницата на предаването във Фейсбук.

Няма коментари:

Публикуване на коментар