петък, 1 декември 2017 г.

Първа Блогърска годи(шни)на! // My Blog's Birthday!




Здравейте!
Дойде и този ден.
Преди една година, създадох този блог.

 ↓ For English and Spanish, please slide down! ↓

Целта ми беше да пиша за нещата, които ми харесват и да намеря нови приятели.
Година по-късно, мисля че успешно съм изпълнила и продължавам да изпълнявам първоначалния си замисъл.

Първата ми публикация беше на тема моят любим спорт, а именно ски скоковете. Има цели 6 преглеждания, което мисля че е чудесно. В последствие конкретизирах блога си, като книжен, макар и да има изключения.

Намерих толкова много хора с сходни интереси, обмених мнения, надявам се, че и аз ви помогнах да си харесате бъдещо четиво или просто да се усмихнете!

Първо искам да благодаря на моето семейство, което ме търпеше да стоя пред компютъра с часове и да снимам книгите, които четях, (а и всичко останало) по няколко пъти от различни ъгли. Че четат и оценяват това, което правя! Обичам ви!!! <3 <3 <3

На моите приятели близки и познати, които ми казваха: “Хей, прочетох еди-коя-си публикация в блога ти. И ми хареса!” За мен обратната връзка е толкова важна! <3 <3

На всички Вие прекрасни човечета от двете блогърски групи, като ме вдъхновявате и подкрепяте, дори с просто един лайк или кликване върху публикацията, която съм споделила! КрисиЕва, Деси, Гери, Теми, Криси, Кали, Ваня, Юли, Диляна… и всички останали!!! (извинявам се за вас се сетих на момента, но сте много повече от изброените!) Благодаря ви! <3
На прекрасните хора, като Вал и екипа на Сиела!

На класната ми, която ме търпи да чета книги в часовете и! <3
На Юли, без чийто блог и съвети, може би нямаше да стана блогър. J

На Руми, която ми помогна толкова при създаването на блога и след това! <3

На Елена, че се запознахме. И е тук! (Обичам си те много! <3)

На Рали, Ани, Бори, Дари и Теди! <3


Разбира се блогът е отговорност!  Изискват се много усилия, време, редакция и вяра.
Надявам се да продължавам напред и нагоре!
Един съвет от мен: Правете това, което ви доставя удоволствие!

До скоро!



Hello!
I hope you have one amazing Friday evening! E
So, year ago I create this blog. My first post was about ski jumping, because this is my favorite sport!
Now, I am really happy for all emotions and new friendships!
I want to thank to the people of Romanian Ski Jumping Group. Ther read my reviews and were feeling my emotions!
To all Ski Jumping Fans! We are family! <3 LOVE YOU!
To my SKAMILY!!! <3 
To Ola who was a great bff! J
And to everyone of you. Who open my blog and read it!
See you soon!


Hola! Esta es la primera vez, cuando escribo en espanol. Yo estudio esta idioma de cinco anos en mi escuela.
Este blog tiene compleano hoy!
Yo soy Vichi! (querro a decir mi Vi). Y si es no mi todo nombre, es como El niño el nombre de Fernando Torres. El es mi jugador favorito! Me gusta el futbol y ski jumping. Quero a leer fantasy libros. No todas libros. :D

Gracias y Hasta luego!  <3


2 коментара:

  1. Макар и с малко закъснение, не мога да пропусна да ти пожелая още мноооого години в блог пространството! Бъди все така мотивирана и щастлива от постигнатите резултати и не забравяй да се забавляваш тук! Честита една година! Ще продължавам да чета! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Страшно ти благодаря, Ева! <3 Аз също чета и се мотивирам от теб и останалите! Чудесна си! <3

      Изтриване