сряда, 20 декември 2017 г.

Коледни подаръчета - Christmas is coming!


Здравейте!
Връщам се към събитията към предните два дни.

Както знаете участвах в размяната на коледни картички организирана от Ваня и Зори, които рисуват невероятно!
Идеята беше да изпратиш картичка и малък, коледен подарък на твоето, снежно човече и на теб също да ти изпрати някой.


Аз изпратих на Ани, а ето едно от нейните творения:

Мисля си сега какво е да обичаш,
Много ли е трудно  да го кажеш трябва ли да сричаш..
Не не трябва казва любовта, то се казва ей така... обичам те!
Значи лесно е, тогава с думи да го обясня а когато чувството е силно кажи ми как да споделя, че сърцето ми вълнува се като морските вълни и отвътре то напира кажии кажии кажии..
В този случай.съветвам те аз недей да мислиш.много, нито час..Веднага отиди при. Любимия човек и на ухо му прошепни колко го обичаш ти.
Благодаря ти, любов,ще те послушам и сърцето си  от днес ще слушам...

Дамата, която ми изпрати тези магични подаръчета се казва Валентина.
Страшно съм и благодарна! Толкова много ме зарадва! Мерси, Вале!
Имам си невероятна, картичка с стоплящо сърцето пожелание.
Послание в бутюлчица, (толкова обичам такива неща, малки и направени с любов)!


А също и това мекичко еленче за елха, което предстои да кръстя.
И дървената играчка за елха под формата на сърце, която подозрително прилича на коледна сладка!
Радвам се, че участвах в тази инияцеатива! Надявам се, че Коледният дух вече трайно се е настанил в домовете ви!

А вчера с Елена си разменихме Коледните подаръци. Вижте каква красота ми подари! ^-^


За тези, които не могат да го познаят, това е Севро от "Червен Изгрев" на Пиърс Браун! Моето (и на Дароу), малко, смело, смахнато, хапливо марсианче с червено-златна кръв!

Обичам Севро, но Елена си я обичам още повече!
Благодаря ти! Надявам се, че и моят подарък ти е харесал, (толкова)!

Та вчера имаше и други събития, като маникюр и Междузвезни войни, но за това по-късно!

Успешна Сряда!


П.п. Това ми е от Дари, днес!!! Обожавам рисунката!  


Няма коментари:

Публикуване на коментар