петък, 15 декември 2017 г.

Вилнее книжен ДРАКОН - новини, мечти и светлинни мечове!


Здравейте, книжни дракончета! Как сте?
Аз ли? Чувствам се страхотно! Защо ли?
Ами имах чуден ден!
И сега ще ви разкажа!


Последните Джадаи излезе today, на кино съм във вторник!!! 

Та, имах класно по литература. Писах по темата за Бунтът и погрома в поемата Септемврина Гео Милев. Изкарах 5 страници и съм много доволно от себе си! Да в един момент ми се доплака, понеже поемата е много силна и емоционално-зареждаща! Разбира се в главата ми си правех луд паралел с Red Rising. Защо ли? Вземете ги прочетете и двете.

Следваха малко задачи по математика, където съм също горда, защото разбирам ги, йей!
След филм за опасност при атака по въздух и лекция, какво да правим при пожар/ наводнение/ земетресение със светлинна скорост се занесох до Сиела, за да купя третата книга за Магнус  Чейс!

Представете си следната картинка:
Книжният дракон нахълтва в книжарницата.
Дръпва своето другарче, (което ме е чакало 1 час) право при рафта с книгите на Риърдън.
Корабът на мъртвитебива първо целуната, преди да е подушена.
Избира се още една за подарък и успешно се насочваме към касата.
Магнус е при мен! Запечатан момент! ↓


Малко лутане из варненските улички. И попадане в Рая/ книжарница за творци, както аз и викам. Всякакви джунджурии, бои, брокат, коркови неща, абе Рай си е!


Прибрах се смъртно уморена… и гладна, а Магнус отплава…
После гледах странен, смешно-поучителен финландски филм и Елена от Троя ме сюрпрезира с тази новина:


ПЕТАТА КНИГА! Iron Gold (#4) излиза през Януари! А тази, ами съществува!
Много съм щастлива!!!

Надявам се, че и вие сте имали пълен с хубави емоции ден! Обичам ви!
До скоро!

П.п. Обичам ви А. и Е.


2.П. п. Теди има блог в фб. Ето нещо от нея:
Може би искам да летя високо,
Може би съм мечтателка, 
вярваща в доброто
Уморена съм вече да сънувам 
и по цял ден само да бленувам
"Искам да опитам"
"Искам да рискувам"
Вече няма да се страхувам
или денонощно да умувам
"Няма невъзможни неща!", 
мама ме научи на това.
Затова на висок глас заявявам пред света:
"Искам да летя"
Чудесно е нали? LY!

Няма коментари:

Публикуване на коментар