вторник, 5 декември 2017 г.

Мисли и преживявания през Декември ☆



Здравейте! 
Минавам набързо, за да ви споделя някои неща, които ми се случиха днес.

1. Следя повечето от вас, които правите  Blogmas! И ви се възхищавам, защото не е лесно да влизаш всеки ден в блога.

2. Имам на 90% готово ревю, но ще го публикувам утре. Братята Улф. Това ще кажа.

3. Днес си дочетох "Жупел за закуска" на Тейтъм Флин и дори не бях отбелязала авторката в  Instagram, (защото не знаех, кой е нейният профил). Но съм много щастлива, че тя е видяла снимката ми!


4. Много съм щастлива! И горда със себе си. Любимият ми ски скачач също реагира, натиткайки червеното сърчице върху снимката за Рожденият ден на блога! 😻


5. От 24ч. нямаме топла вода и парно. А навън е под нулата. Yes, Winter is here! ❄

6. Гледах  Sami Blod/ Кръвта на Саамите онличен с награда LUX на Европеският Парламент за най-добър филм на 2017г. Само скандинавци могат да ти поднесат нещо едноверемно красиво и ужасяващо, разкриващо действителността през плътна зависа от спомени.


Няма коментари:

Публикуване на коментар