неделя, 31 декември 2017 г.

Моята 2017 - цветна и чудна! // Равносметка



Здравейте!
2017 -та беше едно голямо приключение за мен. В самия край на годината съм тук, за да си направя равносметка във всички сфери.

Ревюта, можете да прочетете в препратките на заглавията!


В книжен план - Прочетох голямо количество книги, да речем 70. Имаше и такива, които ме разочароваха или не ми харесаха.

За сметка на това прочетох някои наистина красиви и вдъхновяващи, които ми станаха любими, като:


“Бьорнстад”  от Фредрик Бакман
“Сол при солта” от Рута Сепетис
“Брит-Мари беше тук” от Фредрик Бакман
“Параграф 22” от Джоузеф Хелър
"Нищо" от Яна Талер
“Играч Първи, приготви се” от Ърнест Клайн



Трилогии, като:

Трилогията Червен Изгрев от Пиърс Браун (1-“Червен изгрев” 2-“Златен син” 3-“Утринна звезда”)

Трилогията за Магнус Чейс и боговете на Асгард  от Рик Риърдън (

Трилогията за Братята Улф  (1: Аутсайдерът  2: Да се биеш с Рубен Улф  3: Когато кучетата плачат)


В филмово отношение -  изгледах солидно количество филми, но определено Епизод VIII на Междузвездни войни беше най-добрият филм за мен.


И учудващо ми хареса и Death Note – продукцията на Нетфликс, заедно с Валериан и градът на хилядите планети, чиито режисьор е люк Бесон.
И анимацията Зоотрополис.



По отношение на сериалите – Започнах с норвежкият феномен СКАМ, който ми помогна да порасна. Продължих с музикалната тийн драма на Дисни – Аз съм Луна.


Лятото беше белязано под знака на Скарките и Игра на Тронове!
А годината завършвам с Mr. Robot, просто гениален сериал! (мерси Деси!)




Като говорим за музика, не мога да пропусна Despacito! Абсолютен хит!
Новият албум на Ед Шийрън ми е абсолютно любим!


Шон Мендес и Чарли Пут ми топлеха сърцето със своите хитове, като Attention и there's nothing holding me back. Селена Гомен беше прекрасна, както винаги.
Заобичах BTS и българските изпълнители, като Михаела Маринова, Кристиан Костов и т.н.


В личен план:

Навърших 18 години.
Постигнах успех, който ми донесе месечна стипендия цял първи срок.
Имах прекрасни три екскурзии със семейството ми! <3
Посетих Лондон, сбъднах една своя мечта.
Видях се с любими автори.
Запознах се с прекрасни хора.
Развивах този блог и ще продължа да го правя!
Поръчах си BOPS и направих няколко дуела и тага.

Имаше и спадове.
Дядо ми почина.
Издъних се на едно контролно по математика.



Но 2017 година беше хубава!

Искам да ви пожелая весело посрещане на Новата година!
Бъдете усмихнати и позитивни!
Обичам ви!
Ще се видим догодина!


~ Вичи

Няма коментари:

Публикуване на коментар