понеделник, 2 октомври 2023 г.

О, София – любима си ми! (Здравей, октомври~~)

 

Кълна се, не съм казвала НЕ на пътуване!


Здравейте! Как сте? 

Аз се боря с крана за топлата вода и някакви мисли, излиза ми се адски на парти и като цяло оцелях и този понеделник! О, това е важно: ЧЕСТИТ ОКТОМВРИ!

Говорихме си за пътуване! Значи – ходих до София. Това са четиринадесет часа път. А там стоях осем. И си заслужаваше, всяка минута! Обичам преминаващите трамваи, всички събития, които се случват из столицата – били крафт базари или концерти! И макар, че не успях да се видя с никой от приятелите ми си изкарах чудесно, просто разхождайки се по Витошка, гледайки планината. Видях се и със семейството ми! <3

Та, бих ли го направила отново? Да. А къде ще бъде следващото приключение, зависи какви ще ги свърша тази вечер, планувайки…

Оставям ви с няколко гледки от пътуването!

И до скоро!





Няма коментари:

Публикуване на коментар