неделя, 2 юли 2023 г.

Happy July!


Хрумна ми внезапно. July Morning е като втора Нова година. Бележи средата на всяка година. И ни показва, че има още шест месеца, в които можем да се променим, израснем или просто да сбъднем мечтите си!            Да посрещнеш изгрев до морето, само по себе си е специално. Но да посрещнеш цял нов месец, лято си е емоция! Усеща се във въздуха, чува се в бутилките с бира, в смеха на всички нас, които се насочваме към плажа.  



Посрещала съм Джулай с различни хора и на различни места. Смяла съм се, плакала съм, замръзвала съм, обичала съм… тази година танцувах! Партито беше прекрасно! Компанията, моите си хора – обичам ви! Останалите, беше удоволствие, наздраве и кой откъде е.            Влюбих ли се?            Бих искала да вкуся солта по кожата ти, но дотогава ми стига слънцето, което се показва зад хълма и огрява морето! Розово, оранжево, цветовете се смесват във водата и образуват пътека! Нека поемем по нея!


Джулай Морнинг е за смелчаците! Не всеки оцелява до края, но който го направи получава най-голямата награда! Защото няма такова сходно усещане, да не мислиш и просто да съзерцаваш изгрева!            Добре че юли е дълъг! Има още много изгреви и спомени, които тепърва ще бъдат създадени!            Happy July, приятели!


           До скоро! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар