вторник, 27 април 2021 г.

Бъди мил. Опитай :)


Здравейте! Как сте?

Искам да ви кажа, че това послание от снимката дойде от норвежкият сериал SKAM, абсолютно любим и много изграждащ за мен самата. В днешно време, всъщност не само днес, но е толкова трудно да бъдеш мил и да не съдиш. Защото истината е, че всеки води битка с нещо или с някого, понякога на няколко, различни фронта. И, докато случайно или не, не пробваш да влезеш в чуждите обувки, няма как да разбереш какво му е. И все пак, какво ти коства да бъдеш мил с другите?

Вчера ме попитаха в какво вярвам. Доста интересен въпрос, който може да се разгледа по различни начини. Но, нито имах времето, тогава, нито ми се изпадаше в премисляне, така че отговорих както си го усещам. Вярвам в усмивките. Вярвам в добротата. Вярвам в обичта.

Това са нещата, които трябва да ни движат напред. Разбира се, заедно с разума и чувствата. А напред, ами там има промяна. В каквато и да е посока. Лошите новини се разпространяват и сами. И е много по-лесно, да загубиш надежда. Затова, вярвам и давам глас на доброто. На искреността. Давам. Ключова дума.

Избирам да съм мила. След като съм израснала с истории, не мога да спра да вярвам в добрите хора. Защото и след най-тъмната нощ, идва ден. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар