петък, 23 юни 2017 г.

The Summer Book Tag


Здравейте! Това е първият ми книжен таг! Лятото е вече тук, така че нека да му се насладим максимално!


The Summer Book Tag


1. Намери книга, която те кара да мислиш за лятото  –


Една от книгите, които чета в момента. Интересна, пълна с голямо количество информация за историята и изкуството и разбира се солидно количество балкански хумор!
Сребро от Синята пещераот Славко Прегъл е една много приятна лятна историйка!

2. Коя книга прави деня ви по-хубав? – “Аристотел и Данте откриват тайните на вселената” най- любимата ми книга!

3. Намери жълта книжна корица. 



Първата е страхотна, а втората е в списъка ми за четене!

4. Кое е твоето любимо лятно четиво за плажа? 


Обичам да чета книги с динамичен сюжет! Например миналото лято мъкнах няколко дни на плажа “Стъкленият меч” и на моменти ми се искаше да удавя Мейвън. :

5. Коя книга изпълнена с екшън те накара да тичаш за сладолед? –
Ако книгата ми е интересна, дори и цял фризер безплатен сладолед не може да ме откъсне!



6. Като слънчево изгаряне, коя книга те остави с болезнен край? 

Сол при Солта
Разтърсваща, истинска и смазваща!
А българската корица е просто бижу!




7. Като залез, коя книга те остави с красив/хубав край? – Ари и Данте отново печелят тук! Добавям и Ние Лъжцитена Е. Локхарт. Нямам идея защо.

8. Коя книжна корица ти напомня за залеза? – Поредната скандинавска книга, оказваща се доста добра, макар че последното изречение успя да ме погнуси. Обаче истината е такава и не трябва да ни бъде спестявана!




Това е от мен! До скоро!
П.п. Снимките са авторски, ако желаете да използвате някоя, попитайте първо!

Няма коментари:

Публикуване на коментар