събота, 3 юни 2017 г.

Книжна равносметка за Май

Здравейте! Юни е вече тук!
Остана един месец до края на учебната година. Съответно с идването на лятото и броя на книгите ми расте!

Резултат с изображение за girl read book art

Март беше доста плодороден месец за четене, макар че съм назад с ревютата, но обещавам през Юни да ви се реванширам!
Та ето книгите, които прочетох през Май:


1. “All Sorts of Possible” от Rupert Wallis

Резултат с изображение за All Sorts of Possible”

Започнах я още през Април, но я четях на порции. Това е първата ми англоезична книга, с над 300 страници, която прочетох. Взех си я от Англия. Беше при тийн книгите. Но в историята се смесват драма и мистерия. Героите се изградени добре, а действието се развива бързо. Книгата ми хареса. Ревюто ми тук: http://vichismagicplaceinthebigamazingworld.blogspot.bg/2017/05/all-sorts-of-possible.html

2. “Драконът и Джорджът” от Гордън Диксън

Резултат с изображение за Драконът и Джорджът

След англоезичната книга ми се четеше нещо просто и леко. За това си взех едно класическо фентъзи, което си бях набелязала от библиотеката на баща ми.
Книгата се чете бързо. Имаме един главен герой, от чието име се развива действието. Той попада в Средновековието в тялото на… дракон!
Добрите и лошите герои се отличават. И в крайна сметка приятелството, смелостта и Доброто побеждават!

3. “Синът на Нептун” от Рик Риърдън

Резултат с изображение за синът на нептун

Това е втората книга от поредицата Героите на Олимп. Тук действието се развива в Лагер Юпитер. Пърси няма спомени. И трябва да спаси света, отново. На помощ му идват новите му приятели Хейзъл и Франк и двамата криещи тайни.
Обичам ги и двамата! С Хейзъл доста си приличаме! Очакват ни напрегните битки, изпитания и срещи с Нисши и Висши Богове. Не искам да издавам сюжета, но ще ви дам един съвет – Не живейте в миналото!
П.п. очаквам момента, когато Седмината герои от пророчеството ще се съберат!

4. “Като на филм” от  Винко Мьодерндорфер 



Поредната, прекрасна, словенска книжка писана за младото поколение! Хареса ми, че главният герой е дете, без обичайните супер сили, но с богато въображение (и филмово образование!)
Горбаш открива истински важните неща, на които технологиите не могат да ни научат. Разбира какво е истинско приятелство и щастие.

5. "Аристотел и Данте откриват тайните на Вселената"
от Бенджамин Алире Саенц

Резултат с изображение за аристотел и данте

Обичам тази книга, прекрасна е! Ари и Данте са двама тийнейджъри на границата на порастването. Те се впускат в търсене на тайните на Вселената и на самите себе си.
(Ревю, скоро!)

Книги, които не успях да довърша:


1. Кралска клеткаот Виктория Айвярд 
Огън срещу Огън и Кръв срещу Кръв. 
Къде ще застане Мер?

А кои книги прочетохте вие този месец?

Поздрави и до скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар