сряда, 1 ноември 2023 г.

"Внимание, опасност!" – Авторско

 

  Думата равносметка винаги ме е плашела. Да премислиш нещата, които си преживял през годината или през деня, това никога не води мислите ти до покой.

5 минути

Стряскам се, въпреки че съм свикнала с познатия до болка сигнал, известяващ ни, че края на света идва.

– Прекалено скоро – гласът ми отеква в празната стая и чувам, че водата в банята спира да тече. 

Мат излиза и внимателно затваря вратата. Чак тогава ме поглежда. Хавлията, с която е обвит от кръста надолу се свлича на пода. Обхождам с поглед голото му тяло и си спомням деня, в който се запознахме. Тогава си забравих книгата в университетското кафе и той ме догони, за да ми я върне. Любов като по филмите. 

4 минути

– Съжалявам – казва той и аз се изправям и обвивам ръце, около раменете му. 

Облякла съм любимото си бельо – в небесносиньо. Косата ми е прибрана – първоначално на кок, а сега едвам се държи в ластика. През последните месеци много пъти бях в позицията на Мат в момента – плачех неудържимо, защото не можех да повярвам, че светът свършва.

Метеоритът е с размерите на Земята умножено по четири. Просто лош късмет. Никоя молитва не успя да го отклони от посоката му.

3 минути

– Обичам те! – прошепвам в кожата му и пръстите му галят лицето ми. 

Мат ме отнася в леглото. Взел е последния си душ в живота си.

– Обичам те, Елоди! – отпускам се напълно в ръцете му и се оставям на удоволствието. 

2 минути

Мат свършва първи. На мен са ми необходими още няколко секунди. после лежим прегърнати. Сякаш сме едно.

1 минута

– За какво си мислиш? – усещам че плача.

Не искам всичко да свършва. Не и преди да имам свой дом, деца и внуци. Не е честно.

– С онази рокля, грееше като слънце. Нямаше шанс да не се преборя за теб! – Мат ме целува и това е единственото, което има значение…



КРАЙ





Няма коментари:

Публикуване на коментар