понеделник, 6 ноември 2023 г.

Щастие!

            

             Здравейте! Как сте?

Аз слушам песни на френски и съм тук. На скоро говорих с някой, който ми каза: Не можеш ли да се радваш на момента?

Това ме удари малко или много. Хубаво е да планираме и мечтаем, но понякога просто трябва да се наслаждаваме на миговете тук и сега, защото са уникални! 

Като пеенето на песни от детството и опитите за свирене на цигулка. Или просто разговора ни за всичко, в стаятата ти, която обожавам от дете. Или танците на онази песен, която винаги ще крещи детство. Или шегата, която оправя настроението ми за секунди. Или първите стъпки в новия град. Или първата хапка прясно сготвена вечеря. Или слушането на любимата ми песен за хиляден път…

Този ден отсега нататък ще си бъде твой!

Месец след Стожице.

Месец преди Амстердам.


Y es que estoy enamorada


До скоро! 



Няма коментари:

Публикуване на коментар