понеделник, 22 май 2023 г.

Защо да прочетете “Лев” на Бел Аурора?

          

            Здравейте! Как сте? 

Аз съм добре и днес искам да ви разкажа малко повече за тази книга, чиято анотация ме грабна и определено ми влезе в списъка с книги, които искам да прочета. 

Та защо да прочетете “Лев” на Бел Аурора:




  1. Защото не е типичен романтичен роман и е наситена с действие, вместо със секс сцени!

Това е много важно за мен, когато чета такъв тип книги. Искам да получа възможно повече информация за животите на героите и миналото им. В “Лев” имаме увлекателен сюжет, наситен със случки!

  1. Защото прилича на луксозен фенфикшън

Някои неща никога не се променят! Обичам добре написаните фикове, а тази книга определено има допирни точки в тази категория. Описанията не натрапват, а описват още по-детайлно картината, която обрисува авторката.

  1. Заради хумора и динамиката между персонажите!

Абсолютен плюс – всеки един герой е прекрасено изграден и има своите мотиви да действа по дадения начин. А това читателят да се разсмее с глас – бонус точки! 

  1. Защото има повече от една гледни точки!

Колкото повече, толкова повече! Различни ъгли и различна перспектива, по този начин опознаваме още по-добре Мина, Лев, Саша, Настася, Вик и т.н.

Сещам се за тези точки. “Лев” не е най-запомнящата се книга, която съм чела, но определено ми достави удоволствие! За жанровата си категория заслужава оценка 4.5/5!

Препоръчвам ви я за лятото, когато предстои да се печем на плажа! 

До скоро!


Няма коментари:

Публикуване на коментар