петък, 23 септември 2022 г.

“Any Time The Wind Blows” - Рейнбоу Роуъл // Ревю

           

             Здравейте! Как сте?

Днес ще ви разкажа за финала на трилогията за Саймън Сноу. Ще има спойлери, да кажа от сега, но искам да добавя, че тази книга е всичко. Рейнбоу Роуъл е вложила толкова много емоция и всичко е толкова естествено и прекрасно! 5/5! 

След кашата, която любимите ни герои успяха да забъркат в Щатите е ред да се върнат у дома и всеки да се справя със себе си.



Сърцето ми се счупи, когато Саймън прекрати връзката си с Баз! И после толкова много се радвах на всяка сцена, целувка и просто цялата искреност в обичането. Те са сродни души! Не можете да убедите в обратното!

Шепърд и Пени са абсолютни сладури и демонът беше още една причина накрая да се съберат. 

Агата имаше своето приключение - лекувайки се след срещата с вампирите и навлизайки дълбоко в полята на Уатфорд. 

Но да се върнем на главите от гледната точка на Баз, които определено обожавам. Аз съм много тип Саймън, защото съм супер емоционална, но и ми пука колкото и на Баз. И въпреки всички рани и кофти неща, които е сътворил в миналото, те не се отказаха един от друг! Което е толкова прекрасно! 

“Any Time The Wind Blows” ни дава множество разтапящи сърцето моменти, забавни случки, а ние пускаме и по някоя друга сълза, защото чувстваме тези герои толкова близки и не на последно място откриваме най-великата магия - любовта! 

До скоро, магьосници и нормални! Няма значение, всички сте специални! ❤️


Няма коментари:

Публикуване на коментар