петък, 24 юни 2022 г.

“Всички ние сме мечти” – Симона Стоева // Ревю

 

Здравейте! Как сте?

Днес ще ви разкажа за една българска книга, чиято прекрасна корица няма как да пропуснете в книжарницата! Всички ние сме мечти ми беше препоръчана горещо от Ева – ревюто и можете да прочетете тук!

А книга за изкуство написана от българка? Какво по-красиво?

Историята ни пренася през очите на Нора, Иво, Адриан и Магдалена в света на балета, киното и литературата. Показна ни развитието на героите – от годините в Академията по изкуствата по пътя им в живота. Книгата се чете на един дъх, мечтаем заедно с героите и можем успешно да се пренесем на тяхно място. Това е и силата в писането на Симона Стоева. Всеки минава през възходи и падения и това прави персонажите и завършени.

Харесвам финала и посланието – не трябва да спираме да вярваме, за да сбъднем мечтите си!

Оценка: 4/5

Следват спойлери!

Причините, заради които не давам пълна оценка са няколко:

Първо, защото в началото действието ми вървеше твърде дървено, а диалозите ми се струваха толкова перфектно нагласени. Нереални. В последстве нещата се оправиха и се потопих напълно в света на нашите герои.

А, именно промените ми с Иво са другото нещо, заради което оценявам по този начин. Изключително токсичен образ, ако това е била целта на авторката, според мен се е справила перфектно, не критикувам, просто това си е моето мнение. Начинът, по който се отнася с Нора през цялата книга. Еми, не…

За сметка на това, нула точки за изненада, но обожавам Адриан! Може би, защото си приличаме в доста отношения, но се възхищавам на смелостта му, да се опълчи срещу семейството, което не му оставя избор и да се бори за мечтите си. Също и, заради това, че пусна Нора, въпреки цялата си любов към нея.

А самата Нора, толкова съм щастлива на развитието и. Заради това, че е целеустремена, че умее да прощава и заради финалното решение, да се бори за себе си и да не чака някой, с който просто няма да се засекат.

Магдалена  - забавна, мила, чувствителна и също така, доста ми напомня на мен самата. Най-близкият ми образ и моя любимка.

Харесах книгата, корицата е убийствено красива и нямам търпение да прочета още нещо от Симона Стоева! Прочетете я! Заслужава си!

До скоро!

2 коментара:

  1. Набрала си скорост! Чети, пиши, обичам да те чета!
    И се радвам, че успя да прочетеш тази книга. Много сме си говорили с теб лично за нея, знаеш, че е една от любимите ми истории за съзряването, любовта и копнежа по мечтите. Споделям много от нещата, които си написала в тази пюбликация; най-вече за Иво и Адриан. Противоположни са, но, иронично, с времето осъзнах, че са ми любимите персонажи - даже Иво, който често заслужава един шамар.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз обичам да те чета, Ева! 💓 Абсолютно права си!

      Изтриване