понеделник, 6 юни 2022 г.

За нуждата от пътуване

 

Здравейте! Как сте?

Днес ще си говорим за нуждата от пътуване. Според мен тя е първата стъпка към това да прекрачиш границата на комфортната си зона. Онова чувство, да видиш света, да се сблъскаш с непознатото, да направиш спомени и един ден да разказваш истории. Книгата на Кристин Нюман определено привлича – със своето заглавие. И там ще прочетете за нейните приключения, из цял свят – бягства от работа, еднообразното ежедневие, в търсене на нещо. Защото, когато пътуваме се чувстваме живи! Не всички, но някои хора сме така! А светът е див и прекрасен! Заслужава си да го опознаем.

Кристин пътува често и сама. Преди се е смятало за нещо нефункционално и опасно… така е, но хей – лоши хора и демони има абсолютно навсякъде, така че понякога си струва риска, разбира се – избягване на тъмни улички и съмнителни непознати, но пък и веднъж се живее. Смятам че в 21-ви век е нормално жена да пътува сама! Защо не?

Пътува ми се приятели, по острови и плажове, по планини и върхове, не ми се стои на едно място, добре че имам въображение, сега ми трябва и още малко кураж. Давай, човеко! Усети я тая Земя! И после, разкажи ми!

До скоро, приятели! Имайте прекрассна седмица! Промените започват и от вторник. Стъпка по стъпка!

Няма коментари:

Публикуване на коментар