петък, 8 юни 2018 г.

Провал? // .hello_eLli0tT







Здрасти, Елиът.
Защо съм тъжна и ядосана?
Не съм тъжна, даже съм щастлива. Защото не дадох благодарствени писма на учителите ми. Изключвам класната ми. Тя е чудесен човек, който ценя много.
Разбира се имам уважение и към останалите. Просото системата е сбъркана. Не само образователната, но като начало тя.
А защо съм ядосана?
Смятам че положих маса усилия. Явно не са били достатъчни.
Защо се усмихваш? Кое му е смешното?
Макар че, като се замисля… рядко те виждам да го правиш.
Начинът на преподаване, факта, че не можеш да накараш група разумни индивиди да те слушат и да имат чувство за отговорност спрямо теб...
Dark Army и аз си го помислих. Но не винаги това е решение. Говорим за едно и също това. Но както и да е.
Не ти беше яко, като се събуди и не знаеше дали Тирел те е прострелял?
Не, никой не ме е прострелял. Май съм разочарована. Какво искам?
Потокът от въпроси да спре. Преди да е започнал.
Но знам, че няма да се случи.
Нека си остане между нас. Малка тайна.
Обещаваш ли ми, Елиът?




Няма коментари:

Публикуване на коментар