неделя, 24 юни 2018 г.

Футболни емоции - FIFA World Cup 2018 // Q&A с Руми



Здравейте!
Светът е футбол!
С Руми от TheStrangeUniverse  решихме да направим заедно въпросник, понеже и двете обичаме този спорт! Всеки, който иска да се чувства поканен да отговори на въпросите!
А кой е вашият любим отбор?


1. Какво очакваш от това световно?
Вичи: Очаквам много интересни мачове, обрати и емоции.
Руми: Очаквам от това Световно да бъде интересно, непредсказуемо и изпълнено с равностойни двубои.

2. Кой отбор ще спечели според теб?
Вичи: Моята романтична представа е винаги са да спечели отбор, който не е печелил до сега. А такива има в изобилие – Белгия, Португалия, Япония, Коста Рика, Исландия, Сенегал…
Рано е още за догадки, кой ще вдигне световната купа, но едно е сигурно – очакват ни много интересни мачове!
Руми: С оглед на това, което виждам до сега, честно казано си нямам никаква идея.

3. Записваш ли си резултатите, правиш ли статистика и прогнози?
Руми: Резултатите си ги записвам. Ден преди началото си купих идеалната книжка с програмата, няколко статии за нещата около първенството и отборите. Статистики не правя, а прогнози понякога, когато имам някакво усещане как ще се развие някоя среща.
Вичи: Аз накарах цялото семейство и дядо да си дадат прогнозите за груповата фаза и си водя статистика в един тефтер. При познат точен резултат – 3 точки, при познат победител – 1 точка. Победителят ще получи специална награда. Мисля, че с Руми имаме еднакви албуми за Сетовното, също важна част от забавлението.


4. Кой искаш и кой според теб ще стане голмайстор на първенството?
Руми: Не искам конкретно никой, защото като цяло това за мен не е толкова важно. А кой според мен ще стане – за жалост, може би Роналдо.
Вичи: Хайде де, Руми! Имай вяра. Аз ще кажа Лукаку или Еден Азар! <3

5. Опиши световното до тук с 5 думи
Вичи: Магично, прекрасно, пълно с обрати.
Руми: Непредсказуемо, изненадващо, интересно, иновативно, страстно (по отношение на страстта на феновете).

6. Гледаш ли абсолютно всички мачове или наблягаш само на отбора/отборите, които подкрепяш?
Вичи: Старая се да гледам всички мачове, но не ми се получава винаги. Понякога подремвам на късния мач хд шегувам се! Вчера бях в луда еуфория и рев, покрай мача на Германия!
Например днес предчувствам, че ще си изрева очите на Колумбия – Полша. Много ги харесвам! Япония – Сенегал трябва да направят равен… и после фаворитите ми да спечелят и… отплеснах се, извинете! Та старая се, но в момента света е футбол, така че навсякъде се излъчват мачовете! Иначе е грях!
Руми: Не успявам да гледам абсолютно всичко, защото не винаги имам време, а и желание. Но пък е интересно да гледаш всичко, защото научаваш нови футболисти, виждаш интересни ситуации създадени от отборите които не са „фаворити”.


7. Харесва ли ти атмосферата и домакинстването на Русия на тазгодишното световно първенство?
Руми: Тук не съм сигурна как да отговоря. Не знам защо, но някак май малко повече си ми харесваше световното в Бразилия през 2014-та. Беше ми по-цветно и по-футболно. Русия като че ли е малко по-студена страна. Но са се справили доста добре ( в което не се и съмнявах ) с организацията.
Вичи: Разбира се! Цветно, пълно с весели фенове по трибуните. Пък и системата с видео повторенията, добре е!

8. Кое поред световно първенство, което гледаш, е това?
Руми: Ами трябва да се пада 3-то. Но това в Южна Африка през 2010-та не го помня много, тъй като бях  и по-малка и тогава не бях се още футболен фен, както сега.
Вичи: И на мен ми е трето. J На финала в Южна Африка знаех, че играят два европейски отбора, та от там любовта ми към Испания!

9. Какво мислиш за нововъведената система за видеоповторение?
Вичи: Нещо доста необходимо, при разрастването на технологиите! Ама понякога е в минус на моите фаворите… ама футбол, това е!
Руми: Смятам, че е нещо доста полезно, което се надявам да въведат навсякъде ( във всички шампионати ). Определено се разрешават много спорни ситуации, защото реферите не винаги успяват да видят всичко или да успеят да вземат на момента правилното решение. До момента мисля че е от полза на Световното. А колкото до полемиките относно това че отнемало доста време- аз не мисля така, най-много 2,3 минути.


10. Какво мислиш за представянето до момента на някой от големите фаворити – Аржентина, Бразилия, Германия, Франция, Испания?
Вичи: От горе изброените си подкрепям Франция, Германия и Испания.
Доволна съм от представянето на първите два! Мисля, че Германия се стегнаха!
Аржентина… Не може Меси да носи цялата отговорност! Когато топката не стига до него, ами как да вкарва???
Бразилия… I dont like them. Така де харесвам си Оскар, ама нещо не го виждам тук, така че ще бъде шок и ужас, ако отпаднат в групите, ама балканците трябва да се подкрепяме, така че Давайте Сърбия!!!
Руми: И аз не знам какво се случва с тях. В момента, в който някой каже, че са фаворити и сякаш ги урочасва. Изобщо не бях доволна от представянето в първите мачове на никой от изброените тук отбори. Смятам, че могат много по-добре от това и имат какво да покажат, а ако нямат, значи мястото им не е там.

Няма коментари:

Публикуване на коментар