събота, 16 септември 2017 г.

Честит Празник! І Back to school wishes


Здравейте!
Една супер бърза публикация.



Честит 15-ти Септември!
На мен ми е за последно, защото тази година ще съм абитуриентка.

На тези, които все още учат, искам да им пожелая:
-         Да бъдат по-смели.
-         Да вярват в себе си и в това на, което са способни.
-         Да не се отказват.
-         Да се забавляват. ( разумно :)

На тези хора, които вече са в университет:
-         Успех с това, което сте избрали!
-         Дано случите на готини преподаватели.
-         И, ако имате някой съвет към мен, относно кандидатстването и избора, ще се радвам да ми споделите! :)

На останалите, пораснали читатели им пожелавам завладяващи, книжни приключения!

Накрая искам да Ви пожелая на всички, да радвате хората, около вас!

Усмивки!

До скоро! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар